آرسنال دروازه بان خود را از رم پس می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی فرانسوی توپچی ها قصد دارد دروازه بان لهستانی خود را از پایتخت ایتالیا به پایتخت انگلیس برگرداند.

آرسنال دروازه بان خود را از رم پس می گیرد

به گزارش خبرنگاران، آرسنالی ها به وویچخ شزنی گفته اند که می تواند به دوران بازیگری اش در ورزشگاه امارات ادامه دهد. شزنی در خاتمه فصل گذشته از کاهش دقایق حضورش در ترکیب اصلی آرسنال ناراضی بود و پیوستن پتر چک به توپچی ها هم تردید او را برای جدایی از قرمزوسفیدپوشان لندن از بین برد تا به رم ملحق شود.

اکنون اما به نظر می رسد آرسنال می خواهد دروازه بان لهستانی اش را که به طور قرضی برای جالوروسی توپ می زند، به ورزشگاه امارات برگرداند و این در حالی است که توپچی ها به جالوروسی این اختیار را داده اند که در صورت رضایت از عملکرد شزنی قراردادش را قطعی کنند.

پتر چک از خاتمه فصل گذشته که از چلسی به آرسنال پیوست، به مهره ای تأثیرگذار و کلیدی در ترکیب صدرنشین حال حاضر جدول رده بندی لیگ برتر تبدیل شده است، اما آرسنالی ها بیم آن را دارند که با مصدومیت و غیبت دروازه بان چک تبارشان ضربه سنگینی بخورند به خصوص که دروازه بان دوم کلمبیایی آنها داوید اوسپینا هم از کم بودن بازی هایش ناراضی است و هوای رفتن در سر دارد.

آرسنال در فصل جابجایی تابستان سال 2015، شزنی را پس از جنجالی که به خاطر انتشار تصاویری از وی در حال سیگار کشیدن در سرویس های بهداشتی ورزشگاه ساوتهمپتون نشان می داد، به رم قرض داد اما اکنون قصد برگرداندن وی را دارد. احتمال رخ دادن این اتفاق نیز زیاد به نظر می رسد، چرا که باشگاه رم در آستانه عقد قرارداد با آلیسون، دروازه بان برزیلی تیم اینترناسیونال برزیل است.

خبر دیگر از آرسنال اینکه این تیم به عقد قرارداد با محمد النی، هافبک تیم باسل سوئیس نزدیک تر شده است. این بازیکن 23 ساله مصری در تمرینات اخیر باسل شرکت نکرده است و به نظر می رسد که خود را برای سفر به لندن جهت امضای برگه قرارداد هفت میلیون پوندی اش آماده کرده است.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی ها چندی پیش اعتراف کرد که به جذب دو بازیکن در پنجره جابجایی امیدوار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64668

به "آرسنال دروازه بان خود را از رم پس می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال دروازه بان خود را از رم پس می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید