شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

به گزارش مجله سرگرمی، نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی ایران و گروه 1+4 در وین شروع شد.

شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی قبل در محل هتل پله کوبورگ شهر وین شروع شد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران برای شرکت در این نشست به وین سفر نموده است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه اعلام نمود که جلسه ای که روز چهارشنبه هفتم اسفند برگزار می گردد، نشست عادی و دوره ای کمیسیون مشترک برجام است که در سطح معاونان وزرا و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد و تاکید نمود که این جلسه ارتباطی با سازوکار حل اختلاف برجام نداشته و جلسه عادی کمیسیون مشترک است که هر سه ماه یک بار برگزار می گردد.

نشست امروز در حالی برگزار می گردد که ایران 15 دی ماه گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات برجامی خود را اعلام نمود و گفت که دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه) روبرو نیست.

لازم به ذکر است، آخرین دور نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) 15 آذرماه در محل نمایندگی اتحادیه اروپا در وین برگزار شده بود. در آن نشست اعضای حاضر بار دیگر بر کوشش برای حفظ برجام تأکید کردند.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72384

به "شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید