آلگری: یوونتوس فرصت های زیادی برای جبران دارد، لحظات سخت تر از این را هم تجربه نموده ام

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی یوونتوس معتقد است شاگردانش فرصت های زیادی برای جبران دو شکست ابتدایی خود در سه هفته نخست سری A پیش رو دارند.

آلگری: یوونتوس فرصت های زیادی برای جبران دارد، لحظات سخت تر از این را هم تجربه نموده ام

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری پس از ملاقات یوونتوس مقابل ناپولی که به شکست 2 بر یک بانوی پیر انجامید، گفت: نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. هفته گذشته بازی بدی مقابل امپولی ارائه کردیم، اما در ملاقات با ناپولی تاوان اشتباهات خود را دادیم. از لحاظ فنی دقت کافی را نداشتیم و توپ را بارها در نیمه دوم از دست دادیم.

وی با تمجید از شاگردان لوچانو اسپالتی بیان نمود: ناپولی بسیار خوب بازی کرد، اما زمانی که در فوتبال پیروز نمی شوید، می توانید ساکت باشید و سخت کوشش کنید. امیدوارم لیگ قهرمانان اروپا را نسبت به سری A به شیوه بهتری شروع کنیم. در این مقطع تاوان سنگینی برای هر اشتباه می دهیم، اما این لحظات ممکن است در فوتبال رخ بدهد. ما باید دقیق تر باشیم و زمانی که یک بر صفر پیش بودیم، باید برای گل دوم کوشش می کردیم.

سرمربی یوونتوس با بیان اینکه بازیکنانش نکات مثبت زیادی از خود نشان دادند، گفت: متأسفانه اشتباهاتی از خود نشان دادیم و اگر چنین اشتباهاتی مرتکب شوید، در ضدحملات گل می خورید. من گام های رو به جلوی بزرگی از یوونتوس دیدم. بازیکنانم هر کاری را که باید می کردند، کردند. با این حال لحظاتی در طول فصل وجود دارد که توپ به دروازه می رود و گاهی توپ تبدیل به گل نمی گردد.

فصلی طولانی پیش رو و فرصت های زیادی برای جبران داریم.، آلگری ضمن بیان این جمله توضیح داد: من لحظات بدتر از این را هم تجربه نموده ام. چیزی که الان برای ما مهم است، ملاقات روز سه شنبه و ارائه نمایشی خوب مقابل مالمو خواهد بود. سپس روز یکشنبه، ملاقات با میلان را در پیش داریم. شبی سخت و ناامیدکننده داشتیم، اما گل های کمی در این فصل روی اشتباهات خودمان خوردیم.

وی در خصوص احتمال اینکه دروازه بان اصلی تیمش در ملاقاتهای آینده روی نیمکت بنشیند، اعلام کرد: شزنی گزینه نخست ما در دروازه خواهد بود و پیش تر بازی های خوبی از خود نشان داده است، اما توپ در گل تساوی از دستش فرار کرد. من گزینه های زیادی روی نیمکت ندارم تا تغییر ایجاد کنم. در دسترس بودن رمزی که تنها یک جلسه تمرین پیش فصل داشت، شگفت انگیز بود. لوکا پلگرینی هم مصدوم بود و شش ماه بازی ننموده بود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157840

به "آلگری: یوونتوس فرصت های زیادی برای جبران دارد، لحظات سخت تر از این را هم تجربه نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: یوونتوس فرصت های زیادی برای جبران دارد، لحظات سخت تر از این را هم تجربه نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید