انفجار مهیب در عظیم ترین کارخانه مهمات سازی صربستان

به گزارش مجله سرگرمی، انفجار مهیبی در بزرگترین کارخانه مهمات سازی صربستان به وقوع پیوست که در نتیجه آن دست کم سه کارگر زخمی شدند.

انفجار مهیب در عظیم ترین کارخانه مهمات سازی صربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تلویزیون دولتی صربستان گزارش کرد که روز گذشته (شنبه)، انفجاری در کارخانه مهمات سازی در مرکز صربستان به وقوع پیوست که در نتیجه آن دست کم سه کارگر زخمی شدند.

شبکه ای بی سی نیوز گزارش کرد، صدای انفجار مهیبی قبل از ساعت 20:00 شنبه به وقت محلی (22:30 شنبه به وقت تهران) شنیده شد و پس از آن چندین انفجار کوچک تر هم به وقوع پیوست.

خبرنگار شبکه تلویزیون دولتی صربستان گزارش کرد که شدت جراحت کارگران این کارخانه مهمات سازی خفیف است و در یک بیمارستان محلی تحت درمان هستند.

طبق این گزارش، در پی وقوع این حادثه، مقام های محلی دستور منطقه ای در اطراف کارخانه اسلوبودا در کاکاک را صادر کردند.گزارش ها حاکی از آن است که کارخانه مهمات سازی فوق هم اکنون تعطیل شده است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، پراکنده شدن دود غلیظی در اطراف کارخانه اسلوبودا را نشان می دهد.

تا به امروز هیچ گونه بیانیه رسمی در مورد این حادثه منتشر نشده است. پیش از این در چهارم ژوئن (14 خردادماه) انفجارهای مشابهی در انبار مهمات در اطراف کارخانه مذکور به وقوع پیوست که البته تلفاتی به همراه نداشت.

طبق این گزارش، اسلوبودا، مهم ترین کارخانه مهمات سازی صربستان است که در سال 1999 در حین عملیات ناتو در جریان جنگ در کوزوو، بمباران شد.

م

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 151142

به "انفجار مهیب در عظیم ترین کارخانه مهمات سازی صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب در عظیم ترین کارخانه مهمات سازی صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید