بایرن به دنبال دائمی کردن قرارداد ستاره کروات

به گزارش مجله سرگرمی، سران بایرن مونیخ از هم اکنون تلاش خودشان را برای دائمی کردن حضور ایوان پرشیچ کروات در این تیم آغاز کردند.

بایرن به دنبال دائمی کردن قرارداد ستاره کروات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه کیکر، ایوان پرشیچ به عنوان بازیکن قرضی از تیم اینتر راهی بایرن مونیخ شد و توانست در این تیم عملکرد خوبی ارائه دهد. او در 4 دیدار نخست خود برای بایرن در تمامی رقابت ها پیروز به زدن 2 گل و ثبت دو پاس گل شده است.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ از همان روزهای نخست حضور خود در بایرن به دنبال جذب هموطن خود بود و بارها روی این موضوع پافشاری داشت ولی بایرن مونیخ بعد از مذاکراتی نسبتا طولانی توانست این بازیکن را به خدمت بگیرد. اکنون کارل هاینتس رومنیگه که پی به کیفیت بالای این بازیکن برده است از کواچ عذرخواهی کرده است که چرا اینقدر دیر نسبت به جذب این بازیکن تلاش کرده است.

رومنیگه همچنین عنوان کرده است قصد دارد این بازیکن را به صورت دائم از اینتر خریداری کند و با توجه به اینکه پرشیچ در برنامه های کونته در اینتر جای ندارد، رومنیگه 15 میلیون یورو برای خرید دائمی پرشیچ ارائه کرده است که به نظر با موافقت از سوی تیم ایتالیایی روبرو شود.

بایرن مونیخ تیم دوم جدول رده بندی بوندسلیگا در بازی پیش روی خود باید برابر پادربورن تیم انتهای جدولی قرار گیرد و سپس در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار تاتنهام خواهد رفت؛ دیداری که گفته می شود داوید آلابا از بند مصدومیت رها شده و می تواند تیمش را همراهی کند.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46523

به "بایرن به دنبال دائمی کردن قرارداد ستاره کروات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن به دنبال دائمی کردن قرارداد ستاره کروات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید