برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در تشریح برنامه های نیمه شعبان با عنوان صبح امید گفت: با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، برنامه های نیمه شعبان در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش رسانه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدعلیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در تشریح برنامه های این سازمان در ایام نیمه شعبان گفت: برنامه های نیمه شعبان با هدف معرفت افزایی شناخت حضرت مهدی(عج) و انتظار ظهور و ایجاد فضای سرور و شادی و با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه های نیمه شعبان می توان به جشنواره کوچه های انتظار اشاره نمود: نوجوانان علاقه مند به آذین بندی کوچه ها می توانند در این جشنواره شرکت نمایند و در نهایت به بهترین آذین بند جوایزی اهدا می گردد. برای آموزش ایده های آذین بندی به نوجوانان، تعدادی ویدیوکلیپ با موضوع نحوه آذین بندی با الگوهای بومی و نحوه ایمن اتصال چراغانی کوچه ها به کنتور برق شهری، تهیه و تدوین و برای استفاده عموم شهروندان بخصوص نوجوانان در صفحه مجازی جشنواره به نشانی @koochehayeentezar بارگذاری شده است.

فاطمیان پور در ادامه گفت: پویش مجازی منتظران باران از نیمه شعبان شروع می گردد و فاز اول آن تا سرانجام ماه مبارک رمضان ادامه دارد. در این پویش خدمات رایگان به نیازمندان توسط خیرینی که امکان انجام دارند، مثل پزشکان،تعمیرکاران، معلمین و.... ارائه داده می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: مانند سال های گذشته پویش دعای فرج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) برگزار می گردد. همچنین هر هفته آدینه ها دعای فرج از مراکز سازمان فرهنگی هنری پخش و در اینستاگرام مراکز منتشر می گردد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با اشاره به اینکه ابتدا و انتهای سال جاری مزین به نام مبارک حضرت ولی عصر(عج) است، سالی برای توجه بیشتر جامعه به موضوع مهدویت و انتظار دانست و در مورد پویش عصر انتظار گفت: در این پویش که در طول سال برگزار می گردد، ایستگاه های ثابت در تعدادی از بوستان های شهر تهران برپا می گردد و ﻣﺒﻠﻐﯿﻦ مهدویت ﺑﺎ ﺣﻀﻮر در اﯾﻦ ایستگاه ها در روزﻫﺎی ﺟﻤﻌﻪ، ﺑﻪ ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎی ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع اﻧﺘﻈﺎر و ﻣﻬﺪوﯾﺖ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. همچنین در این ایستگاه ها ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﺘﻨﻮع اﺟﺮا می گردد.

فاطمیان پور در ادامه اعلام کرد: همچنین شب شعر آیینی بیت های منتظر با حضور و شعر خوانی شاعران سرشناس و کانون های ادبی در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی به فراوری محصولات مختلف ویژه عید شعبان توسط سازمان فرهنگی هنری اشاره نمود و گفت: پنج فیلم کوتاه؛ زﻣﯿﻦ ﺑﯽ ﭘﻨﺎه ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﻧﺎﺗﻮاﻧﯽ ﺑﺸﺮ، ﺳﭙﯿﺪه با موضوع اﻣﯿﺪ ﺑﻪ آﯾﻨﺪه ﺑﺸﺮ، ﺑﯽ ﺗﻮ ﻣﺠﺎﻫﺪان راه ﺧﺪا سرﺑﺎزان اﻣﺎم(ع)، ﻧﺎن آور با موضوع ﮐﻤﮏ ﻫﺎی ﻣﻮﻣﻨﺎﻧﻪ و ﻣﻦ و داداﺷﺎم و ﺧﻮاﻫﺮام با موضوع ﺳﺒﮏ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﻬﺪوی فراوری و منتشر می گردد. همچنین سمفونی صبح امید فراوری و در شب نیمه شعبان منتشر می گردد. ﺳﻪ اﺛﺮ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺳﺎﯾﻪ ﺑﺎ ﻣﺤﻮرﯾﺖ ﺣﻀـﺮت ﻣﻬﺪی (ﻋﺞ) ﺗﻮلید و در فضای مجازی منتشر می گردد. به همین دلیل ﺑﯿﺶ از 200 عنوان محصول فرهنگی در قالب هایﻫﺎی؛ ﭘﺎدﮐﺴـﺖ، ﻣﻮﺷﻦ ﮔﺮاﻓﯿﮏ، وﯾﺪیو ﮐﻠﯿﭗ و... ﺑﺎ روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﻣﺤﺘﻮاﯾﯽ، ﻣﻌﺮﻓﺖ اﻓﺰاﯾﯽ و ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺣﻀﺮت ﻣﻬﺪی ﻣﻮﻋﻮد(ﻋﺞ) و اﻧﺘﻈﺎر ﻇﻬﻮر ﮐﻪ در ﻗﺎﻟﺐ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎی ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﺎزﻣﺎن فرهنگی هنری ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻣﯽ ﺷﻮد.

سیدعلیرضا فاطمیان پور در سرانجام گفت: اختتامیه مسابقه دنیای زیبای من به صورت مجازی برگزار می گردد و نمایشگاه آثار در محل ایوان انتظار برپا می گردد. همچنین ویژه برنامه روضه خوان به مناسبت نیمه شعبان برگزار می گردد. در این ویژه برنامه اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ راه اﻧﺪازی روﺿﻪ ﺧﺎﻧﮕﯽ دارﻧﺪ، می توانند با ﺛﺒﺖ درﺧﻮاﺳﺖ ﺧﻮد، ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺪاﺣﯽ و ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ را ﺑﺎ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺻـﻠﻪ درﯾﺎﻓﺖ نمایند.

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138056

به "برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید