برگزاری گلریزان های مجازی برای دومین سال متوالی در استان یزد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی برای دومین سال متوالی در استان یزد اطلاع داد .

برگزاری گلریزان های مجازی برای دومین سال متوالی در استان یزد

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کنونی اجتماع در مورد وجود ویروس منحوس کرونا در کشور و برگزار نشدن این گونه جشن ها به صورت حضوری، ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی خواهد نمود.

وی با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی برای اولین بار درکشور توسط ستاد دیه استان یزد، گفت: سال گذشته نیز این ستاد جهت حفظ سلامت و جان همشهریان و نیکوکاران اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی نموده و خوشبختانه این برنامه ها مورد استقبال عموم مردم دار العباده واقع شد.

این مسئول در مورد نحوه برگزاری جشن ها گلریزان به صورت مجازی، اضافه کرد: این ویژه برنامه ها در فضایی مجهز و با رعایت کلیه نکات بهداشتی با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار و به وسیله رسانه های پر بازدید استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، عظیمی در سرانجام گفت: این ستاد در نظر دارد تا دو ویژه برنامه شاد تحت عنوان جشن گلریزان مجازی و یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام علی(ع) و شب های قدر را در مرکز استان برگزار نموده و در حال برنامه ریزی جهت برگزاری این گونه جشن ها در شهرستان های مختلف استان نیز هستیم.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142320

به "برگزاری گلریزان های مجازی برای دومین سال متوالی در استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری گلریزان های مجازی برای دومین سال متوالی در استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید