بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان کجاست؟

به گزارش مجله سرگرمی، مرکز آیلتس اصفهان کجاست؟

رپرتاژآگهی - اگر در اصفهان زندگی می کنید و قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید، توصیه می کنیم تا آخر این مقاله ما را دنبال کنید تا بهترین مرکز آیلتس اصفهان را به شما معرفی کنیم. آموزش آیلتس در اصفهان محبوبیت زبادی پیدا کرده است و پیدا کردن مرکز آیلتس در اصفهان که بالاترین کیفیت تدریس آیلتس در اصفهان را ارئه دهد کار آسانی نیست. با خبرگزاری خبرنگاران همراه ما باشید.

بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان کجاست؟

آیلتس چیست؟

آیلتس (IELTS) که مختصر شده عبارت International English Language Testing System است، در واقع یک نوع سیستم آزمون زبان انگلیسی به حساب می آید که در سطح بین الملل گرفته می گردد. این آزمون در واقع زمانی گرفته می گردد که فرد قصد زندگی یا کار در یک کشور دیگر را دارد و با نتیجه این آزمون تسلط خود در زبان انگلیسی را به کشور مورد نظر نشان می دهد. به نوعی می توان گفت آیلتس یک آزمون برای نشان دادن میزان تسلط فرد به زبان انگلیسی به حساب می آید که اعتبار بالایی دارد. این آزمون شرایط و سختی خود را دارد و از همین جهت بسیاری از داوطلبان به دنبال کلاس هایی هستند که در این حیطه به آن ها یاری نمایند. از همین جهت تصمیم داریم اطلاعاتی را در رابطه با دوره مربوط به مرکز آیلتس اصفهان در اختیارتان قرار دهیم تا به خوبی با این مسئله آشنا شوید.

همان طور که گفته شد، آیلتس یک آزمون برای زبان انگلیسی به حساب می آید که نزدیک به 3 ساعت از داوطلب زمان می گیرد و مهارت های فرد را در زمینه های گوناگونی چون گوش دادن، خواندن، مکالمه و نوشتن می سنجد. در رابطه با نمره در نظر گرفته شده برای این آزمون نیز باید گفت که هر بخش نمره ای بین 1 تا 9 دارد که هر چه فرد در آن زمینه بهتر عمل کند، نمره بالاتری را کسب می نماید. از همین جهت افزایش مهارت در این زمینه ها یکی از اقداماتی محسوب می گردد که داوطلبان در پی آن هستند. اگر شما یک داوطلب از شهر اصفهان هستید، می توانید در کلاس آیلتس اصفهان شرکت کنید و با توجه به برنامه ای که برایتان در نظر گرفته می گردد، به ارتقاء مهارت های نام برده شده بپردازید. پیش از آن که به معرفی بهترین مرکز آیلتس اصفهان و بهترین استاد آیلتس اصفهان بپردازیم اجازه دهید کمی بیشتر به شرح قسمت های مختلف آزمون آیلتس بپردازیم.

مراحل آزمون IELTS به چه صورت است؟

آزمون آیلتس یک آزمون دو مرحله ای محسوب می گردد که این دو مرحله را می توان کتبی و گفتاری در نظر گرفت. در مرحله اول که مرحله کتبی این آزمون است، مهارت هایی چون نوشتاری، خواندن و شنیداری مورد آنالیز قرار می گیرد و زمان مشخص شده برای این مرحله حدود 2 ساعت و 40 است که داوطلب زمان دارد به سوال های در نظر گرفته شده پاسخ دهد.

مرحله دوم آزمون آیلتس که مرحله گفتاری است، شیوه مکالمه و گفتار شما به زبان انگلیسی را می سنجد؛ به این طریق که عنوانی به شما داده می گردد تا در رابطه با آن چند دقیقه صحبت کنید یا سوال هایی در رابطه با آن از شما پرسیده می گردد که باید به آن پاسخ دهید. یکی از اهداف دوره آیلتس اصفهان در یک مرکز ایلتس اصفهان معتبر این است که مهارت گفتاری شما را به بهترین شیوه ممکن ارتقاء می دهد و شما را به بهترین شکل برای شرکت در این آزمون آماده می نماید.

در رابطه با زمان برگزاری آزمون نیز باید بدانید که مرحله اول در یک روز و در مدت زمان گفته شده گرفته می گردد و شما می توانید حدود یک هفته پیش یا بعد از این آزمون، زمانی را برای مرحله گفتاری مشخص کنید تا در این زمینه نیز مورد سنجش قرار گیرید. در پایین دقیق تر به قسمت های مختلف این آزمون می پردازیم:

آزمون شنیداری (Listening)

اولین بخشی که در زمان آزمون کتبی آیلتس با آن روبرو می شوید، مربوط به بخش شنیداری است. این بخش به طور کلی شامل 40 سوال می گردد که این 40 سال در چهار قسمت 10 سوال تقسیم می گردد و شما حدود 30 دقیقه زمان دارید تا به آن ها پاسخ دهید. البته 10 دقیقه اضافه برای وارد کردن جواب ها در پاسخ نامه نیز به شما داده می گردد. در آموزشگاه آیلتس اصفهان شیوه هایی به شما آموزش داده می گردد که استفاده از آن ها سر جلسه امتحان به شما این امکان را می دهد که نمره خوبی از این بخش بگیرید.

آزمون خواندن (Reading)

بخش Reading دومین بخش آزمون آیلتس به حساب می آید که در این بخش نیز 40 سوال برای شما در نظر گرفته شده است که برای پاسخ دادن به آن 1 ساعت زمان دارید. نکته ای که در رابطه با این بخش وجود دارد، این است که متن های قرار گرفته در امتحان، هیچ منبع رسمی مشخصی ندارد و عموما از کتاب، روزنامه و نوشته های انگلیسی است؛ بنابراین فرد باید در این زمینه مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند از پس از تمام سوال ها بربیاید. شما با شرکت در یک مرکز آیلتس اصفهان معتبر راه ساده تری برای تسلط به این مهارت را طی خواهید نمود.

آزمون نوشتن (Writing)

آخرین بخش امتحان کتبی، آزمون نوشتاری یا Writing است. در این بخش به شما دو عنوان داده می گردد تا در رابطه با آن ها متنی را در قالب یک نوشته بنویسید. توجه داشته باشید که مدت زمان در نظر گرفته شده برای این بخش 1 ساعت است. البته توجه داشته باشید که شرایط به این راحتی که فکر می کنید نیست، چرا که شما باید در رابطه با موضوع اول یک متن 150 کلمه ای و در رابطه با موضوع دوم یک متن 250 کلمه ای بنویسید. بنابراین باید در حین اینکه متن درستی را می نویسید، زمان را نیز مدیریت کنید و نباید فراموش کنید که متن های کمتر از 150 و 250 کلمه نمره کامل نمی گیرند؛ اما نگران نباشید، برترین مرکز آیلتس اصفهان به شما یاد می دهد که چگونه یک متن با تعداد کلمات خواسته شده را به طرز درست بنویسید.

آزمون گفتاری (Speaking)

آخرین مرحله از آزمون آیلتس که آزمون گفتاری در نظر گرفته شده، شامل یک مصاحبه نزدیک 15 دقیقه ای است. در این بخش در ابتدا از شما سوال های کلی و شخصی مانند نام، شرایط خانوادگی، محل زندگی، شغل و رشته تحصیلی و مواردی از این دست پرسیده می گردد. سپس موضوعی گفته می گردد و از شما می خواهند تا 2 دقیقه در رابطه با آن سخن بگویید و بعد فرد مصاحبه گر از شما سوال هایی را نیز در رابطه با موضوع داده شده می پرسد. توجه داشته باشید که برای این بخش از آزمون دچار استرس نشوید، چرا که استرس شما از میزان تسلطتان می کاهد و شرایط را برای شما سخت می نماید.

شما با شرکت در مرکز آیلتس اصفهان با مجموعه سوال هایی که در چند سال آخر مورد پرسش قرار گرفته اند آشنا می شوید. این موضوع باعث می گردد شما با موضوعات و سوال های مربوط به آن ها تا میزانی آشنا شوید و متوجه شوید که چیز عجیبی پیش رویتان نیست.

بهترین مرکز آیلتس اصفهان

با توجه با تغییرات اخیر آزمون آیلتس، پیدا کردن یک مرکز آیلتس در اصفهان که بهترین کیفیت آموزش آیلتس را ارائه دهد مشکل است. با آنالیز مراکز آیلتس مختلف در اصفهان، با قطعیت می توان از آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان نام برد که با رعایت استاندارد های جهانی آموزش آیلتس مانند آموزش آیلتس در کلاس های آیلتس بریتیش کنسول شما را به نتیجه دلخواه در کمترین زمان ممکن برساند. آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان، دوره فشرده آیلتس اصفهان را سال هاست که ارائه می دهد و از بهترین استاد آیلتس اصفهان یاری گرفته است تا آموزش های لازم را در اختیار شما قرار دهد. این مرکز آیلتس اصفهان شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مهارت کافی برای این آزمون می رساند؛ بنابراین از تاثیر دوره آیلتس اصفهان غافل نشوید و توصیه می کنیم هر چه سریع تر برای شرکت در کلاس آیلتس اصفهان و مشاوره رایگان آیلتس در این موسسه اقدامات لازم را انجام دهید.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127214

به "بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید