تمامی شرکت های فراوری کننده ورق استیل

به گزارش مجله سرگرمی، باتوجه به اینکه در فرایند فراوری ورق استیل از دستگاه های نوینی مانند کوره های القائی استفاده می گردد، کارخانه ها و کشورهای معدودی در عرصه ساخت این محصولات صاحب نام و آوازه هستند و سایر کشورها نیز صرفاً در صندلی بازارهای مصرف کننده مطرح هستند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم که بعضی از شرکت های فراوری کننده ورق استیل را که در این عرصه پیش گام هستند، به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید محصول بتوانید با تحلیل برندها و نام های تجاری، محصول باکیفیت را انتخاب کنید.

تمامی شرکت های فراوری کننده ورق استیل

ورق استیل و انواع آن

پیش از پرداختن به کارخانه های ورق استیل، بهتر است که چند کلمه ای درباره این محصول و جزئیات مربوط به آن صحبت کنیم.

ورق استیل محصولی است که با آلیاژ استیل ضدزنگ ساخته می گردد و در صنایع گوناگونی مانند زیرساخت های فراوری تجهیزات دارویی، آزمایشگاهی و پروژه های ساختمانی به کار گرفته می گردد. در فراوری این محصول از عناصر شیمایی گوناگونی مانند نیکل، کروم، مولیبدن، کربن و آهن استفاده می گردد و جالب است بدانید که استفاده از این ترکیبات گران قیمت به شکل یکجا موجب افزایش قیمت این محصول در مقایسه با سایر ورق های فولادی می گردد.

ورق استیل در گریدها، ابعاد و ضخامت های گوناگونی فراوری و عرضه می گردد؛ آن دسته از ورق های استیل که با ظاهری صیقلی و براق عرضه می شوند با عنوان ورق دکوراتیو نامیده می شوند و معمولاً برای موقعیت های لوکس به کار می فرایند. بعلاوه دسته دیگری از ورق های استیل که با ضخامت و ابعاد بزرگ تر ساخته می شوند، با عنوان ورق استیل صنعتی نامیده می شوند و در پروژه های بزرگ به کار می فرایند.

کارخانه های فولادسازی داخل کشور به سبب کمبود امکانات و تکنولوژی، توانایی فراوری ورق استیل در همه این مدل ها و ابعاد را ندارند و همین مسئله موجب می گردد که مصرف نمایندگان به فکر استفاده از محصولات کارخانه های خارجی بیفتند؛ اتفاقاً بسیاری از ورق های استیل موجود در بازار داخلی نیز فراوری شرکت های بیرون از ایران هستند.

شرکت های فراوری نماینده ورق استیل

در این بخش قصد داریم که به معرفی آن دسته از شرکت های خارجی بپردازیم که کالاهایشان در بازار آهن آلات داخلی بسیار رواج دارد؛ هرکدام از این کارخانه ها در فراوری بعضی از گریدها و ابعاد ورق استیل تخصص دارند. با این حساب، کمتر کارخانه ای را می توانیم پیدا کنیم که توانایی فراوری انواع مدل های ورق استیل را داشته باشد.

کارخانه های ورق استیل معمولاً محصولات خود را با یک برند خاصی صادر می نمایند و مشخصات فنی آن ها را نیز (که شامل جزئیات ترکیبات عناصر شیمیایی و استانداردهای مربوط به آنالیز است) در دفترچه ای در کنار محصول منتشر می نمایند.

فهرست شرکت های فراوری نماینده ورق استیل به توضیح زیر است:

کارخانه تسکو استیل کشور کره جنوبی (Tesco steel)

زمانی که بخواهیم درباره کارخانه های ورق استیل صحبت کنیم، مطمئناً نام شرکت تسکو استیل کره جنوبی نیز به نظر می آید؛ این کارخانه در فراوری ورق استیل سری 300 و سایر محصولات فراوریشده از ورق استیل، مانند لوله ها و اتصالات استنلس استیل بسیار فعال است.

جالب است بدانید که محصولات تسکو استیل معمولاً با نمونه های شرکت های تایوانی در رقابت هستند و بعضی از کارشناسان نیز معتقدند که ورق های استیل تایوانی کیفیت بیشتری دارند.

https://www.tescosteel.com/

کارخانه پوسکو کشور کره جنوبی (Posco)

پوسکو کارخانه بزرگی است که از سال های شروعین دهه هفتاد میلادی در زمینه فراوری محصولات فولادی فعال است؛ این کارخانه علاوه بر فراوری ورق های استیل در سری های 300، 400 و مدل های داپلکس و ماتنزیت، در زمینه فراوری سایر محصولات و ورق های فولادی نیز فعال است. با این حساب، یوسکو جایگاهی ویژه در کارخانه های ورق استیل دارد.

https://www.posco.co.kr/

کارخانه ویراج کشور هند (Viraj)

ویراج یکی از بزرگ ترین فراورینمایندگان ورق های استیل و یکی از تأثیرگذارترین صادرنمایندگان این محصول در عرصه بین المللی است؛ این کارخانه از ابتدای سال های 1990 فعالیت خود را شروع نموده است و در این روزها، دامنه وسیعی از محصولات فولادی و استیل مانند انواع میلگرد، فلنج، پروفیل، ورق فولادی و ورق استیل را فراوری و صادر می نماید.

https://www.viraj.com/

کارخانه تیسکو کشور چین

شرکت های چینی در کارخانه های ورق استیل نیز حرفی برای گفتن دارند و تیسکو یکی از برترین آن هاست. این کارخانه فعالیت خود را در سال 1934 شروع نموده است و در حال حاضر، به عنوان بزرگ ترین فراورینماینده ورق استیل در کشور چین شناخته می گردد. ویژگی ای که تیسکو را به یکی از کارخانه های انحصاری در زمینه ورق استیل تبدیل می نماید، زیرساخت های این کارخانه برای فراوری ورق استیل در ضخامت های بسیار متنوع (از 0.8 تا 6 میلی متر) است.

کارخانه های تایوانی یوسکو و وایسی

در زمان آنالیز شرکت های فراوری نماینده ورق استیل، نباید نقش فراورینمایندگان تایوانی را از یاد ببریم. محصولات این دو کارخانه تایوانی به وفور در بازارهای داخلی ایران پیدا می گردد و اتفاقاً باید بگوییم که در مقایسه با سایر محصولات مانند ورق های چینی و کره ای، از کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند. این دو مجموعه علاوه بر فراوری ورق های استیل، سایر آهن آلات را نیز در ابعاد و میزان های گوناگون فراوری می نمایند و در مجموع، دو عدد از برترین فراورینمایندگان محصولات استنلس استیل در جهان به حساب می آیند.

وبسایت یوسکو و وایسی تایوان

کارخانه آرسلور میتال کشور لوکزامبورگ (Arcelor Mittal)

آرسلور میتال یک کارخانه چندملیتی است که بنا بر بعضی آمارها در بیشتر از 60 کشور جهان به فعالیت حول محور آهن آلات مشغول است و در فهرست کارخانه های ورق استیل قرار می گیرد؛ این کارخانه غول پیکر در مقایسه با سایر شرکت هایی که معرفی کردیم، جدیدتر است و از تکنولوژی ها و زیرساخت های مدرن تری برای فراوری کالاهای خود استفاده می نماید. جالب است بدانید که تقریباً 50 درصد از فولاد اروپا به وسیله این کارخانه فراوری می گردد.

https://corporate.arcelormittal.com/

نتیجه گیری

در این مقاله کوشش کردیم تا بخشی از برجسته ترین فراورینندگان ورق های استیل را به شما معرفی کنیم؛ هرکدام از این کارخانه ها در فراوری مدل خاصی از ورق های استیل صاحب تخصص و اعتبار هستند و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای دور و نزدیک، از جمله ایران ارسال می نمایند. کسب اطلاع از چنین فراورینمایندگانی، در شناسایی محصول های متنوع موجود در بازار بی تاثیر نیست.

اگر قصد دارید یک شرکت فروشنده ورق استیل را انتخاب کنید، که سبد خریدی به گستردگی بسیاری فراورینمایندگان داخلی و خارجی داشته باشد، حتما باید از فروشگاه آنلاین کلید آهن بازدید کنید؛ در این مجموعه، بازه وسیعی از محصولات باکیفیت با قیمتی معقول برای شما عزیزان قرار داده شده اند. بر روی لینک زیر ضربه بزنید و صفحه این فروشگاه را مشاهده کنید.

منیع: kilidahan.com/product-category/استنلس-استیل/ورق-استنلس-استیل-صنعتی

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: اتاق
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162856

به "تمامی شرکت های فراوری کننده ورق استیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی شرکت های فراوری کننده ورق استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید