توقف واکسیناسیون کارمندان ادارات گیلان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون علوم پزشکی گیلان، شرایط کرونایی استان گیلان را سراسر قرمز دانست و گفت: هم اگنون 1980 بیمار بستری داریم.

توقف واکسیناسیون کارمندان ادارات گیلان

به گزارش خبرنگاران گیلان،دکتر آبتین حیدرزاده شرایط کرونایی استان گیلان را سراسر قرمز دانست و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 383 بیمار نو کرونایی را بستری کردیم.

وی از بستری شدن 1980 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان اطلاع داد و اضافه نمود: اگرچه تعداد بیماران بستری از مرز 2000 عقب نشینی نموده است، اما به معنی سفید شدن شرایط گیلان نیست و همچنان باید پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شرایط فعالیت مراکز واکسیناسیون شهرستان رشت برای تزریق دوز دوم، اضافه نمود: طبق آخرین مصوبه ستاد کرونای استان، تزریق واکسن برای 48 دستگاه که از وزارت بهداشت سهمیه واکسن داشتند را متوقف کردیم و تمام ظرفیت و توان استان معطوف به تزریق دوز دوم واکسن برای شهرستان رشت می گردد.

حیدرزاده، از مردم خواست برای تزریق دوز دوم منتظر تماس و پیامک باشند و گفت: ازدحام در مراکز واکسیناسیون می تواند زمینه ابتلا به عفونت باشد.

وی با بیان اینکه از امروز تا سرانجام هفته صف تزریق دوز دوم شهرستان رشت را خالی خواهیم کرد، یادآور شد: از شنبه هفته آینده تزریق دوز اول و دوم در همه شهرستان ادامه پیدا می نماید.

معاون علوم پزشکی گیلان، از واکسینه شدن 31 درصد از جمعیت گیلان علیه کرونا اطلاع داد و اعلام کرد: تا به امروز 837 هزار و 111 نفر در گیلان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155947

به "توقف واکسیناسیون کارمندان ادارات گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف واکسیناسیون کارمندان ادارات گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید