حدادی: اگر با تیم ملی به ژاپن بروم یک هفته از درمانم عقب می افتم

به گزارش مجله سرگرمی، حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: دوست دارم همراه تیم ملی به ژاپن بروم، اما اگر این کار انجام گردد یک هفته از درمان مصدومیتم عقب می افتم.

حدادی: اگر با تیم ملی به ژاپن بروم یک هفته از درمانم عقب می افتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حامد حدادی پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در رقابت های انتخابی جام جهانی، گفت: من امروز با توجه به مصدومیتی که داشتم قرار نبود بازی کنم، اما 3 بازیکن تیم ملی 5 خطا انجام دادند و از سرمربی خواستم که اجازه ورودم به زمین را بدهد. من قبل از بازی های آسیایی اندونزی دچار آسیب دیدگی شدم و حتی دیدار فینال این بازی ها را هم با درد انجام دادم. به هر حال الان مشغول درمان این مصدومیت هستم.

وی اضافه نمود: مرحله دوم مسابقات بسیار سخت تر است و تیم های خوبی حضور دارند. تیم ما امروز به خوبی بازی را کنترل کرد، هرچند که چند بازیکن حریف به دلیل محرومیت حضور نداشتند اما فقط نبود یکی از آنها حس شد.

حامد حدادی در خصوص حضورش در دیدار با ژاپن گفت: تعیین نیست که به ژاپن بروم یا نه، من امروز در همان یک دقیقه ای هم که به میدان رفتم با درد دویدم. به هر حال بازی در خانه حریفی مثل ژاپن سخت است، چرا که آنها کوشش می نمایند از میزبانی خود استفاده نمایند. با این وجود امیدوارم که به پیروزی برسیم.

حدادی در همین خصوص توضیح داد: من دوست دارم به همراه تیم ملی به ژاپن بروم، اما اگر این کار را انجام بدهم یک هفته از زمان درمانم را از دست می دهم، به هر حال من در حال حاضر صبح و بعدازظهر در حال فیزیوتراپی هستم تا آسیب دیدگی ام خیلی سریع بهبود پیدا کند.

وی در خاتمه در خصوص انتخاب تیم باشگاهی اش خاطر نشان کرد: فعلا که در این خصوص خبر خاصی نیست. من چند پیشنهاد خارجی داشتم که با هیچ کدام به توافق نرسیدم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3153

به "حدادی: اگر با تیم ملی به ژاپن بروم یک هفته از درمانم عقب می افتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: اگر با تیم ملی به ژاپن بروم یک هفته از درمانم عقب می افتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید