حضور 409 شرکت کننده در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران درخوزستان، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان با ارائه گزارشی از بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی، گفت: همزمان با خاتمه مهلت ارسال قصه های بخش ملی در سراسر کشور، داوری مرحله استانی در خوزستان از امروز 19 تیرماه آغاز شد.

حضور 409 شرکت کننده در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی

بهرام دهکردی با اشاره به داوران استانی این جشنواره اضافه کرد: هئیت داوران بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی متشکل از:جهان گل محمدی، کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری خوزستان، آرزو حقیقی، نویسنده، شاعر، مدرس، پژوهشگر، داور و برگزیده جشنواره های قصه گویی و سیده بی بی زینب افضلی، نویسنده، پژوهشگر، مدرس، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران است که کار پایش اولیه مرحله استانی را در دو بخش (مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی) بر عهده دارند.

وی ادامه داد: داوران این دوره از جشنواره، جهت همسان سازی شیوه قضاوت ها و داوری ها و انتخاب قصه گویان برتر، در دوره های مجازی آشنایی با سنجه های داوری که از طریق انجمن قصه گویی ایران و واحد آموزش و پژوهش کانون کشور برگزار شد، شرکت کردند.

دهکردی گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در خوزستان، تعداد شرکت کنندگان بخش های مختلف این دوره از جشنواره 409 نفر است که حدود 40 درصد نسبت به دوره بیست و دوم افزایش مشارکت داشته است.

وی اضافه کرد: جشنواره در دو بخش (مدرن و کلاسیک) و (نقالی و آیینی) برگزار می شود که در هر یک از گروه های شرکت کننده (زنان و مردان، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، دختران و پسران)، سه نفر به نام برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خوزستان یادآور شد: برگزیدگان استانی این دوره از جشنواره در گروه های زنان و مردان، دختران و پسران به مرحله منطقه ای راه می یابند.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 152707

به "حضور 409 شرکت کننده در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 409 شرکت کننده در مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه گویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید