خبرنگاران دبیر فدراسیون سوارکاری: قصد درآمدزایی از نوروزآباد را نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: قصد درآمدزایی از مجموعه سوارکاری نوروزآباد را نداریم. امیدوارم این مجموعه هر چه زودتر در اختیار فدراسیون قرار گیرد تا به کمپ تیم های ملی تبدیل گردد.

خبرنگاران دبیر فدراسیون سوارکاری: قصد درآمدزایی از نوروزآباد را نداریم

جواد کاظمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مجموعه نوروزآباد در اختیار افرادی بود که استفاده ورزشی از آن نمی کردند و همیشه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی آن را به بخش های خصوصی برای درآمدزایی اجاره می داد. امیدوارم مسوولان یاری نمایند تا هر چه زودتر این مجموعه در اختیار فدراسیون سوارکاری قرار بگیرد تا بتوانیم آن را به کمپ تیم های ملی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون به دنبال کسب درآمد از این مجموعه نیست، اضافه کرد: نوروزآباد مجموعه ای قدیمی و با ارزش است و با نگاه علمی و آموزشی به دنبال آماده سازی تیم های ملی و راه اندازی رشته های جدید هستیم.

دبیر فدراسیون سوارکاری اعلام کرد: به محض تمام شدن قرارداد نوروزآباد امیدوارم به صورت بلند مدت این مجموعه را در اختیار بگیریم و منتظریم تا این اتفاق بیفتد و اردوهای ملی پوشان را برگزار کنیم.

وی عنوان نمود: مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور از امروز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و سوارکارانی که در این مسابقات حضور می یابند یا قبل از مسابقات باید تست پی سی آر داشته باشند و یا در صورت نداشتن آن ما با یاری فدراسیون پزشکی - ورزشی از آنان تست کرونا می گیریم. همچنین یک سری از مراقبان اسب ها در این مسابقات حضور دارند.

کاظمیان ادامه داد: روز گذشته دامپزشکان اسب ها را آنالیز کردند و همزمان سوارکاران نیز باید گواهی سلامت بیاورند. این مسابقات با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی برگزار می گردد. 50 سوارکار منتخب را از روی رنکینگ آنان به این رقابت ها دعوت کردیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین مرتبه مسابقات قهرمانی کشور را در رده خردسالان برگزار می کنیم، یادآور شد: این رقابت ها در رده سنی 9 تا 12 سال و در روزهای 13 تا 16 آبان برگزار می گردد و سوارکاران با اسب های پونی در این مسابقات حضور خواهند یافت و هدف از برگزاری آن فرهنگ سازی است. همچنین مسابقات قهرمانی کشوری رده های سنی نوجوانان و جوانان را همزمان با این رقابت ها برپا می کنیم.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 114298

به "خبرنگاران دبیر فدراسیون سوارکاری: قصد درآمدزایی از نوروزآباد را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دبیر فدراسیون سوارکاری: قصد درآمدزایی از نوروزآباد را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید