خبرنگاران شرکت 25 امدادگر قم در دوره تخصصی جست وجو و نجات در جاده

به گزارش مجله سرگرمی، قم ـ خبرنگاران ـ معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 25 تَن از امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم در دوره تخصصی پایه جست وجو و نجات در جاده شرکت کردند.

خبرنگاران شرکت 25 امدادگر قم در دوره تخصصی جست وجو و نجات در جاده

به گزارش سه شنبه شب روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسن حسینی در این رابطه گفت: این دوره تخصصی به مدت 6 روز در مدرسه امداد و نجات برگزار شد.

وی اضافه نمود: فراگیران در این دوره با مباحث آشنایی با وظایف امدادگران در حوادت جاده ای، آشنایی با تجهیزات و خودروی نجات، آمادگی و هماهنگی تیم نجات، مبانی جست وجو و نجات، انواع خودرو و سوخت های متفاوت، اطفای حریق، مدیریت صحنه، کار با آمبولانس، روش های دسترسی به مصدوم، رهاسازی و تثبیت مصدوم آشنا شدند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم شرح داد: امدادگران در صورت موفقیت در این دوره به معاونت امداد و نجات هلال احمر معرفی و در تیم های جست وجو نجات امداد سازماندهی می شوند.

استان قم دارای 750 کیلومتر آزادراه، راه اصلی و فرعی است که 43 پایگاه فوریت های پزشکی، 9 پایگاه جمعیت هلال احمر و 7 پایگاه راهداری فعال است.

همچنین جمعیت هلال احمر استان قم دارای 22 هزار عضو فعال است، ضمن اینکه بیش از 106 خانه هلال در سطح این استان وجود دارد که در آنان آموزش های گوناگون امدادی به مردم داده می شود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128009

به "خبرنگاران شرکت 25 امدادگر قم در دوره تخصصی جست وجو و نجات در جاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت 25 امدادگر قم در دوره تخصصی جست وجو و نجات در جاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید