خرید خانه در کدام کشور مقرون به صرفه است؟

به گزارش مجله سرگرمی، هزینه زندگی در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا یا فرانسه در سال های اخیر به شکل سرسام آوری افزایش یافته است. اما اگر تمایل به ترک کشور خود و اقامت در کشور دیگری را دارید، کشورهای بسیاری یافت می شود که هزینه زندگی در آنها بسیار پایین است. بنابراین، اگر از دسته کسانی هستید که به راحتی در زندگی در کشورهای دیگر کنار می آیید و دنبال آن هستید که کشوری با هزینه زندگی پایین پیدا کنید به 10 کشوری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم نیز توجه کنید. در اکثر این کشورها خرید خانه با هزینه ای بسیار مناسب امکان پذیر است. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

خرید خانه در کدام کشور مقرون به صرفه است؟

کامبوج

هنگامی که به فکر یافتن کشوری با مشخصات بهشت برین برای زندگی باشید بعید است کشور کامبوج به ذهن شما خطور کند. اما این کشور به واقع بهشت است. مزیت اصلی کامبوج این است که هزینه زندگی در این کشور به معنای واقعی کلمه پایین است و این برخلاف دیگر کشورهای استوایی است. اجاره یک خانه مجلل با چهار اتاق خواب و استخر در کامبوج نزدیک به ماهی 600 دلار است. در این کشور خرید خانه ای سه خوابه با قیمت 20 هزار دلار امکان پذیر است. همچنین با صرف سالانه تنها 2 هزار دلار می توانید یک باغ به همراه سرایدار برای خود اجاره کنید.

اکوادور

کشور اکوادور از بسیاری جهات شبیه به ایالات متحده آمریکا است و در نتیجه تبدیل به کشور دوم آمریکایی ها شده است. حتی واحد پول رایج اکوادور دلار آمریکا است. در این کشور، غذا خوردن در بیرون خانه به مراتب به صرفه تر از آشپزی در خانه است. شما حتی می توانید با 50 هزار دلار صاحب کلی ملک و املاک شوید و کسی را هم برای رسیدگی به آنها در استخدام خود درآورید.

مکزیک

این کشور اگرچه به واسطه خیابان های فقیرنشین خود شهره عالم است؛ مناطقی در آن یافت می شود که بسیار ثروتمند هستند و در این مناطق می توانید هر چیزی را پیدا کنید. در مکزیک می توانید با ماهی 700 دلار به راحتی زندگی کرد که شامل اجاره خانه ای زیبا، لوازم اساسی زندگی، غذا و گشت وگذار است.

آرژانتین

چند سالی است که آرژانتین تبدیل به مقصد گردشگران شده است. این کشور سالن های غذاخوری مثال زدنی دارد و با تاریخی غنی، مملو از مکان های دیدنی است. نیازی به گفتن نیست که هزینه زندگی در آرژانتین زیاد گران نیست. شما می توانید در این کشور با صرف هزینه 139 هزار دلار صاحب خانه شویدکه در مقایسه با خانه های ایالات متحده آمریکا بسیار مناسب و ارزان است.

ویتنام

ویتنام نیز در این چند ساله مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اگرچه خرید زمین در این کشور برای بیگانگان ممنوع است؛ در این قانون در سال های اخیر نظر شده است. آرژانتین خانه های مجلل میلیون دلاری در سواحل دریا را دارد ولی یافتن آپارتمانی مدرن یا خانه ای کوچک چیزی بین 25 تا 50 هزار دلار آب می خورد. البته به شرطی که در مناطق درست و حسابی جست وجو کنید.

تایلند

دیگر مقصد محبوب گردشگران تایلند است که تا دل تان بخواهد جاهای متعدد دارد. شما می توانید در ویتنام یک دستگاه آپارتمان را با قیمت 30 هزار دلار صاحب شوید یا در سطوح بالاتر با 60 هزار دلار خانه ایخریداری کنید. در ویتنام رستوران های فراوانی وجود دارد که غذاهای ارزان دارد که همین باعث پس انداز دلار می شود.

بلغارستان

بلغارستان کشوری است با معماری باستانی و مناظر بسیار زیبا. پر پیدا است که اگر درآمد ماهیانه شما 1500 دلار باشد می توانید در طبقه بالای این کشور جایی برای خود دست وپا کنید. همچنین خرید خانه در بلغارستان با کمتر از 20 هزار دلار امکان پذیر است.

مجارستان

مجارستان نیز به عنوان مقصد محبوب گردشگران مطرح است و کسانی که در این کشور خانه ای برای گذران ایام تعطیل خود دارند، تمایل به این دارند که اقامت دایم در مجارستان داشته باشند چراکه هزینه زندگی در این کشور فوق العاده ارزان و به صرفه است. این امکان برای شما فراهم است تا در کشور مجارستان با قیمت 90 هزار دلار خانه بخرید البته می توانید خانه ای بزرگ خریداری کنید.

آلبانی

آلبانی کشوری گرم و آفتابی است و جایی مساعد و دلپسند برای گذران تعطیلات یا حتی نقل مکان است. خرید خانه پنت هاوس در این کشور 150 هزار دلار قیمت دارد که در مقایسه با ایالات متحده آمریکا زیاد گران به نظر نمی رسد.

کلمبیا

شما می توانید در کلمبیا یک وعده غذای کامل با تمام مخلفات را با پنج دلار نوش جان کنید. واضح و مبرهن است که هزینه اجاره هم ارزان است و چیزی بین 400 تا 450 دلار برای آدم آب می خورد. با این حال، نکته در خور ذکر این که در کشور کلمبیا هر کسی به فراخور حال و روز خودش به دنبال یافتن کسانی است که هم طبقه او باشد. بنابراین اگر شما جزو طبقه بالا هستید با پول و ثروتی که در اختیار دارید از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار خواهید شد.

این کشورها اعم از این که مقصد زندگی همیشگی شما باشند یا به طور موقت سفر کنید برخودار از چشم انداز های بی نظیر، معماری شگفت انگیز یا آب و هوای مطبوعی است که با هزینه ای مناسب در اختیار شما قرار می گیرند. از این رو، در این کشورها از خرید خود پشیمان نخواهید شد. مجله گردشگری خبرنگاران

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61241

به "خرید خانه در کدام کشور مقرون به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه در کدام کشور مقرون به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید