دمای هوای مازندران تا 9 درجه افزایش می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، ساری - خبرنگاران - هواشناسی مازندران برای نخستین روزهای تعطیلات نوروزی98هوای آفتابی همراه با افزایش حدود 9 درجه ای دما را برای این استان پیش بینی نموده است.

دمای هوای مازندران تا 9 درجه افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هوای مازندران از اوایل هفته جاری رو به سردی گذاشت و علاوه بر جاری شدن سیلاب و بارش سنگین برف و کولاک در بخش های مرکزی و شرقی استان، طی چند روز اخیر در بعضی مناطق شهروندان با کاهش 10 درجه ای دمای هوا و همچنین بارش باران و برف روبرو بودند.

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران امروز آسمان تمامی مناطق استان ابری همراه با بارش پراکنده باران است که در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم .

همچنین بر اساس پیش بینی های هواشناسی دمای هوای مرکز استان امروز پنجشنبه یکم فروردین در مرکز استان تا 14 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی مازندران به خبرنگار خبرنگاران گفت: بعد از ظهر امروز شاهد کاهش ابرناکی هوا و خروج سامانه بارشی از آسمان استان هستیم و از آدینه تا روز شنبه، هوای استان صاف و آفتابی همراه با افزایش 9 درجه ای دما پیش بینی می گردد که تغییر دما در مناطق جلگه ای محسوس تر است.

احمد اسدی با اشاره به این که برای هفته آینده هم بارندگی پیش بینی می گردد ، اضافه نمود: از اواخر روز یکشنبه هفته بعد با ورود سامانه بارشی به استان از سمت غرب مردم مازندران شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهند بود که احتمال می رود تا روز سه شنبه ادامه یابد.

اسدی گفت: برای روزهای آینده با توجه به بارش برف در ارتفاعات در ساعات صبح کاهش محسوس دما و در بعضی مناطق از جمله مناطق کوهستانی برودت و یخ زدگی را شاهد خواهیم بود.

بر اساس گزارش لحظه ای هواشناسی مازندران ، بخش آلاشت سوادکوه با یک درجه سانتیگراد سردترین و بابلسر با 12 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان مازندران بودند.

** بارندگی بیش از 145میلی متری در آخرین روزهای زمستان 97

هواشناسی مازندران همچنین با توجه به بارندگی های هفته آخر سال 97 و جاری شدن سیلاب و خسارت به تاسیسات عمومی و خصوصی در مناطق شرقی و مرکزی استان، خاطرنشان کرد که بارش باران در بعضی مناطق استان به بیش از 145 میلیمتر رسد.

همچنین در این مدت کیاسر با 75 سانتی متر بارش برف ، بیشترین میزان بارندگی برف را در روزهای گذشته ثبت نموده است.

7335/1899

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16833

به "دمای هوای مازندران تا 9 درجه افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوای مازندران تا 9 درجه افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید