رصد سلامت قلب با ساعت هوشمند

به گزارش مجله سرگرمی، اولین ساعت هوشمند ترکیبی در دنیا ScanWatch ، پارامترهای حیاتی نظیر سلامت قلب کاربران را در طول شبانه روز بررسی نموده و آنها را در رسیدن به تناسب اندامی ایدئال کمک می نماید.

رصد سلامت قلب با ساعت هوشمند

این فناوری پوشیدنی با قرارگیری روی مچ دست، سلامت قلب کاربر را تحت نظر گرفته و با اسکن شبانه روزی از ضربان قلب، وجود عارضه ای نظیر ضربان نامنظم و یا فیبریلاسیون دهلیزی را بدرستی تشخیص داده و به کاربر هشدار می دهد.

این ساعت هوشمند همچنین چرخه های خواب شبانه کاربران را نیز رصد نموده و مدت زمان بی خوابی، بیداریهای مکرر و حتی بی نظمی های تنفسی در هنگام خواب را تشخیص داده و اطلاعات و داده های ثبت شده را به اپلیکیشن Health Mate ارسال می نماید. کاربران برای دسترسی به داده های ثبت شده می توانند این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود با سیستم عاملهای (Android و iOS) به صورت رایگان نصب نموده و به وسیله ورود به حساب کاربری خود از شرایط خواب شبانه خود مطلع شوند. تمامی اطلاعات مرتبط با سلامت قلب کاربر نیز در این اپلیکیشن ثبت شده و تنها با مراجعه به آن می توان از شرایط سلامت خود مطلع شد.به این ترتیب کاربران می توانند بدون مراجعه به پزشک و تنها به وسیله استفاده از این ساعت هوشمند، سلامت بدن خود را تحت نظر گرفته و در صورت برخورد با شرایطی غیرعادی به پزشک معالج مراجعه نمایند.

این ساعت با اندازه ای برابر 38 × 42 میلی متر،علاوه بر ثبت فعالیتهای روزانه کاربران نظیر مدت زمان شنا، دویدن و ...، به وسیله یک لرزش نوری؛ کاربران را از خواب بیدار می نماید. شما همچنین می توانید تمامی تماسها و اعلانات گوشی خود در شبکه های اجتماعی را به صورت پیش نمایش و ارتعاشات بسیار ظریف در این ساعت هوشمند مشاهده نموده و به وسیله لمس آنها را باز نموده و بخوانید. فعالیتهای این ساعت هوشمند ترکیبی به یاری یک باتری قابل شارژ انجام می گردد. این باتری تنها با یک بار شارژ شدن 30 روز عمر مفید داشته و شما می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از خاموشی ناگهانی، از قابلیتهای فناورانه این سیستم لذت ببرید.

این ساعت هوشمند به زودی با قیمتی برابر 331 دلار امریکا به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110207

به "رصد سلامت قلب با ساعت هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد سلامت قلب با ساعت هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید