روش هایی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نتایج مطالعه محققان دانشگاه ایالتی اوهایو نشان می دهد افرادی که از هفت فاکتور سلامت، حداقل از 4 فاکتور آن پیروی می نمایند در طول 10 سال 70 درصد کمتر با ریسک ابتلا به دیابت روبرو بودند.

روش هایی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت

هفت فاکتور سلامت طرح The Lifes Simple شامل حفظ فشارخون، میزان کلسترول و گلوکز سالم، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش حداقل 150 دقیقه در هفته، عدم استعمال سیگار، و حفظ وزن سالم بدن است.

جوشوآ جوزف، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: افراد دارای میزان نرمال گلوکز خون که چهار فاکتور سلامت یا بیشتر را حفظ می نمایند، 80 درصد کمتر با ریسک ابتلا به دیابت روبرو هستند.

این مطالعه شامل 7758 شرکت نماینده بود که از هفت فاکتور The Lifes Simple انجمن قلب آمریکا به عنوان دستورالعملی برای ارزیابی سلامت قلب در بین گروه استفاده شد.

جوزف در این باره می گوید: افراد سالم باید برای سالم ماندن کوشش نمایند. از دستورالعمل ها پیروی نمایند. دچار قندخون بالا نشوند که بعد از آن نگران توقف دیابت شان باشند.

محققان بر آموزش افراد در خصوص پیشگیری از دیابت تاکید دارند. از اینرو، یاری به ترک سیگار، انجام فعالیت های فیزیکی و داشتن تغذیه سالم می تواند کلید حفظ سلامت در بلندمدت و پیشگیری از مسائل سلامت در آینده باشد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11090

به "روش هایی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش هایی برای پیشگیری از ابتلا به دیابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید