رونمایی از نخستین لپ تاپ 5G

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد که این شرکت برای نخستین بار میخواهد لپ تاپ فلکس 5 G. را به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه کند و بعد از آن نیز در نظر دارد با همکاری اپراتور های فعال و مستقر در کشور های مختلف دنیا لپ تاپ جدید خود را راهی بازار کشور های بیشتری همچون بریتانیا، سوئیس و چین نیز کند.

رونمایی از نخستین لپ تاپ 5G

نخستین لپ تاپ مجهز به فناوری پشتیبانی از شبکه5 G. روانه بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد. شرکت لنوو که یکی از عظیم ترین و مشهورترین تولیدکنندگان لپ تاپ در دنیا به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازار های دنیای این محصول را به خود اختصاص داده است، چندی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2020 از لپ تاپ جدیدی که به فناوری پشتیبانی از شبکه5 G. مجهز است، رونمایی کرد که لنوو فلکس5 G. یوگا نام دارد و از تراشه اسنپ دراگون ساخت کوالکام بهره می برد و به کاربر اجازه می دهد تا از ارتباطات شبکه نسل پنجم اینترنت همراه بهره مند گردد.

به نظر می رسد که این شرکت برای نخستین بار میخواهد لپ تاپ فلکس 5 G. را به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه کند و بعد از آن نیز در نظر دارد با همکاری اپراتور های فعال و مستقر در کشور های مختلف دنیا لپ تاپ جدید خود را راهی بازار کشور های بیشتری همچون بریتانیا، سوئیس و چین نیز کند.

از دیگر اطلاعات و مشخصات این لپ تاپ می توان به تراشه کوالکام اسنپ دراگون cx 8، فرکانس هسته های پردازنده 84/ 2 گیگاهرتز با 8 هسته کریو 495، پردازنده گرافیکی آدرنو 680، 8گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR 4 X، 512گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.0، بهره مندی از هر دو ارتباطات فایل جی یعنی آنتن های mmWave و 6 گیگاهرتزی، بهره مندی از جک هدفون و میکروفن، درگاه اتصال سیم کارت، دو درگاه اتصال USB-C، دکمه مجزا برای دسترسی سریع به حالت پرواز روی بدنه لپ تاپ، حسگر اسکنر اثر انگشت به منظور ارتقای امنیت لپ تاپ، نمایشگر 14اینچی با پنل FHD IPS، دوربین 720 p. و وزن 1.3 کیلوگرمی اشاره نمود.

براساس گزارش وب سایت the verge، گفته می گردد این لپ تاپ هم اکنون توسط اپراتور رایزن در ایالات متحده آمریکا با قیمت یک هزار و 399دلار عرضه خواهد شد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: فرادید
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97003

به "رونمایی از نخستین لپ تاپ 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین لپ تاپ 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید