زنگ خطر برای اپل به صدا درآمد، آیفون 12 با باتری و 5G ضعیف می آید؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : تازه ترین اطلاعات درز نموده درباره تلفن های همراه جدید اپل نشان می دهد که آیفون 12 پرو با قابلیت های 5G پایین تری که معمولا در تلفن های هوشمند 5G میان رده در نظر گرفته شده است در بازار عرضه خواهد شد.

زنگ خطر برای اپل به صدا درآمد، آیفون 12 با باتری و 5G ضعیف می آید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوربس، هر روز که اطلاعات بیشتری از ترکیب جدید و بازطراحی شده گوشی آیفون 12 منتشر می گردد، مسائل و تردیدهای بیشتری درباره این محصول جدید به وجود می آید و حالا دیگر زنگ های خطر برای اپل به صدا در آمده اند.

گزارش جدید و شوکه کننده فست کمپانی از تازه ترین اطلاعات درز نموده درباره تلفن های همراه جدید اپل نشان می دهد که آیفون 12 پرو با قابلیت های 5G پایین تری که معمولا در تلفن های هوشمند 5G میان رده در نظر گرفته شده است در بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که آیفون 12 پرو مکس نیز فقط در بعضی کشورها از قابلیت های برتر و شاخص 5G برخوردار است. با توجه به خبر افزایش قیمت هایی که قبلا درباره این مدل از گوشی های اپل درز نموده بود، به نظر می رسد تصمیم طراحان اپل نتیجه عکس خواهد داد.

اینترنت نسل پنجم پیشرفته فقط برای 3 کشور!

فست کمپانی در گزارش خود شرح داده است که شرکت اپل تنها میخواهد تکنولوژی ممتاز موج های میلیمتری 5G را در آیفون 12 پرو مکس های مخصوص کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده آمریکا استفاده کند. بر این اساس در سایر کشورها اپل قرار است این تلفن همراه هوشمند با تکنولوژی 5G زیر 6 گیگاهرتزی را ارزان تر به فروش برساند. دیگر تلفن های همراه این نسل آیفون مانند آیفون 12، آیفون 12 پلاس و آیفون 12 پرو همگی با این استاندارد عرضه می شوند. در گزارش فست مارکت درباره این قابلیت ها به شکل جالبی یک مقایسه صورت گرفته است: اگر 5G زیر 6 گیگاهرتز یک تویوتا کمری باشد، تکنولوژی موج میلیمتری یک مرسدس بنز کلاس-S است!

برای آیفون های سطح معمول 12 و آیفون 12 پلاس منطقی به نظر می رسد که از تکنولوژی 5G زیر 6 گیگاهرتز استفاده گردد. این تکنولوژی در آزمایشات عملی نشان داده است که به طور معمول حدود 50 درصد سریع تر از 4G است و می تواند مناطق بیش تر و پوششی وسیع تر را پشتیبانی کند. این مسئله یک استاندارد ثابت برای تلفن های میان رده به حساب می آید. اما تکنولوژی موج میلیمتری 5G شما را به اوج سرعت می رساند و به رغم برد کوتاه، سرعت حیرت انگیزی دارد. این تکنولوژی در درجه اول احتمالا در شهرهای عظیم توسعه خواهد یافت. به هر حال اگر به دنبال تهیه آیفون هستید تنها با خرید یک گوشی سطح پرو باید انتظار تکنولوژی 5G حرفه ای را داشته باشید، در حالی که تمامی مدل های گلکسی اس20 سامسونگ چنین گزینه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته اند.

نگرانی درباره باتری های ضعیف

اما چه چیزی می تواند این حرکت گیج کننده را معنادارتر کند؟ تصمیم ضعیف دیگری که از سوی سازندگان گرفته شده و بسیار شک برانگیز است؛ اپل در تمام مدل های آیفون 12 توانایی باتری هایش را پایین آورده و ضعیف تر نموده است. استفاده از تکنولوژی موج میلیمتری باعث افزایش مصرف باتری می گردد و این امر هم بسیاری از هواداران اپل را نگران و ناامید نموده است.

آیفون 12 پرو 4G: تنها گزینه جذاب بازار

حالا در چنین شرایطی باید افزود که فست کمپانی در گزارش درز نموده قبلی خود از اپل تایید نموده است که این شرکت یک مدل آیفون 12 پرو 4G را در اوایل سال آینده منتشر خواهد نمود. در حال حاضر اختلاف سرعت سلولی اندک و همچنین عمر قابل ملاحظه تر باتری در سیستم 4G نقاط قوت این مدل از آیفون 12 هستند و صد البته که از نظر اقتصادی نیز رجحان شاخصی دارد که مطابق شنیده ها اپل قیمت این مدل را تا 200 دلار ارزانتر از مدل 5G در نظر گرفته است.

باید پذیرفت که آیفون 12 پرو 4G، فعلا امیدوارکننده ترین عضو تیم آیفون 12 محسوب می گردد و در کنار آن چه در بالا ذکر شد از مزایای دیگری هم برخوردار است. از جمله این مزایا می توان به طراحی جدید شاسی، رشد چشم گیر عملکرد سیستم و ارتقا خیره کننده دوربین اشاره نمود.

فعلا آیفون 12 پرو 4G، به نظر می رسد بهترین ارتقا را در میان این تلفن های همراه هوشمند تجربه نموده است و احتمالا جذاب ترین گزینه در بازار محصولات اپل محسوب می گردد، به خصوص که حالا شرکت اپل تاریخ انتشار آیفون 12 را دائما به عقب می اندازد!

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108679

به "زنگ خطر برای اپل به صدا درآمد، آیفون 12 با باتری و 5G ضعیف می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر برای اپل به صدا درآمد، آیفون 12 با باتری و 5G ضعیف می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید