سرمربی ماشین سازی: بعضی کاسه داغ تر از آش شده اند، نگران داوری بازی با گل گهر هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، روز معارفه به بازیکنان تیم گفتم؛ با این کیفیت فنی که از شما سراغ دارم جایگاهتان اینجای جدول نیست و باید درکنارهم کوشش کنیم تا نشان دهیم عظیم هستیم. آن ها واقعا باتمام وجود برای موفقیت تیم کوشش می نمایند.

سرمربی ماشین سازی: بعضی کاسه داغ تر از آش شده اند، نگران داوری بازی با گل گهر هستیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از کمیته داوران درخواست داریم درچیدمان داوری ملاقات با گل گهر دقت نظر بیشتری داشته باشد.

هومن افاضلی در گفت وگو با فارس، درخصوص داوری ملاقات ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان گفت: با اما و اگر نمی گردد فوتبال را قضاوت کرد. فوتبال عین زندگی است و گذشته قابل تکرار نیست. اگر پنالتی اول ما مقابل ذوب آهن گل می شد شاید اتفاقات دیگری برایمان رقم می خورد.

سرمربی ماشین سازی توضیح داد: پرونده این بازی برای ما فردای همان روز بسته شد و باشگاه طی بیانیه که منتشر کرد به طور شفاف پیرامون مسائل شرح داد. متوجه نمی شوم چرا بعضی افراد کاسه داغ تر از آش شده اند و درباره هرمساله ای اظهارنظر می نمایند. قضاوت هایی به مراتب پر ایرادتر طی این چندسال علیه تیم های تبریزی وجود داشت که بابت آن نه جلسه اضطراری برگزار و نه مجسمه ای ساخته شد! من و طرفداران و مسئولان درحال حاضر فقط یک نگرانی داریم و آن داوری ملاقات با گل گهر سیرجان است.

افاضلی در اشاره به بازی این هفته ماشین سازی مقابل گل گهر، مطرح نمود: اشتباهات داوری در تمام جهان مورد بحث و گفتگو کارشناسی و رسانه ای قرار می گیرد اما فدراسیون ها و اتحادیه های فوتبال هر کشور از داوران شان حمایت می نمایند و سناریوسازی نمی نمایند. نگران داوری این هفته مقابل گل گهر هستیم اما از طرفی نمی خواهیم بدبینانه فکر کنیم که خدایی نکرده اتفاقات داوری اصفهان روی بازی این هفته تاثیر گذار باشد. به همین خاطر از کمیته داوران درخواست داریم درچیدمان داوری ملاقات با گل گهر دقت نظر بیشتری داشته باشد.

وی در خصوص شرایط فنی تیمش گفت: روز معارفه به بازیکنان تیم گفتم؛ با این کیفیت فنی که از شما سراغ دارم جایگاهتان اینجای جدول نیست و باید درکنارهم کوشش کنیم تا نشان دهیم عظیم هستیم. آن ها واقعا باتمام وجود برای موفقیت تیم کوشش می نمایند.

افاضلی در خصوص فرهنگ هواداری در تبریز و تاثیر آن روی بازیکنان ماشین سازی، گفت: سال 1370 با پاس تهران برای آخرین ملاقات لیگ مقابل تراکتور به تبریز رفتیم. برد در آن بازی پاس را قهرمان لیگ می کرد . پاس آن بازی را چهار بر یک برد و برای اولین بار بعد از انقلاب یک تیم به جز استقلال و پرسپولیس قهرمان شد. هنور به یاد دارم که طرفداران درانتهای بازی پانزده دقیقه تیم ما را تشویق کردند و این فرهنگ بعدها با شعار عیبی یوخ وارد فرهنگ هواداری فوتبال ایران شد که هیچ شهری در ایران چنین فرهنگی را رواج نداده است.

سرمربی ماشین سازی افزود: بازیکنان ماشین سازی هم از فرهنگ اصیل طرفداران آذربایجان پیروی می نمایند و اجازه نمی دهند حواشی و جوسازی ها تمرکزشان را به هم بزند. شرافت و عدالت کمیته داوران در گروی داوری های هفته های پایانی است و با تمام پالس های منفی که درباره قضاوت این هفته گرفته ایم اما به حقانیت و پاکی جامعه داوری و کمیته داوران ایمان داریم و خوشبین هستیم. امیدوارم ضرب المثل معروف گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری برای ما تکرار نگردد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101264

به "سرمربی ماشین سازی: بعضی کاسه داغ تر از آش شده اند، نگران داوری بازی با گل گهر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ماشین سازی: بعضی کاسه داغ تر از آش شده اند، نگران داوری بازی با گل گهر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید