سفر چند روزه نیکولا فیلیبر مستندساز فرانسوی به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، نیکولا فیلیبر مستندساز مشهور فرانسوی، ضمن سفر به تهران برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، جدیدترین ساخته اش با عنوان در تمامی لحظات را در پردیس سینمایی چارسو مشاهده می نماید.

سفر چند روزه نیکولا فیلیبر مستندساز فرانسوی به ایران

در تمامی لحظات فراوری سال 2018 کشور فرانسه است که پیش از این در جشنواره هایی چون ایدفا هلند، لوکارنو سوئیس، مونترال کانادا، سویا اسپانیا و... روی پرده رفته است.

در خلاصه موضوع این اثر مستند آمده است: در ژانویه 2016، مستندساز مشهور نیکولا فیلیبر به دلیل انسداد عروقی راهی اورژانس می گردد. او در بیمارستان تصمیم می گیرد از ایده ای که سال ها برای ساختن فیلمی داشت استفاده کند؛ ساختن فیلمی به عنوان ادای دین به کارکنان بخش سلامت...

فیلمبردار، تدوینگر و کارگردان در تمامی لحظات نیکولا فیلیبر است و دنیس فرد این فیلم را تهیه نموده است.

شهر- موزه لوور، سرزمین ناشنوایان، حیوانات، کریستوف، همه چیزها، سه گانه ای برای یک مرد تنها، چه کسی می داند، بودن و داشتن، بازگشت به نُرماندی، ننت، خانه رادیو، عناوین آثار مستند این فیلمساز 67 ساله اهل شهر نانسی فرانسه است.

وی با مستند نِنِت Nénette برنده بهترین فیلم مستند بلند بخش مسابقه بین الملل چهارمین دوره جشنواره سینماحقیقت (1389) شده بود.

دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1397 به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد در پردیس سینمایی چارسو برگزار می گردد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54898

به "سفر چند روزه نیکولا فیلیبر مستندساز فرانسوی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر چند روزه نیکولا فیلیبر مستندساز فرانسوی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید