سماک: قراردادم را با زنیت تمدید می کنم ، بازیکنانم بسیار بی حوصله شدند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی زنیت سن پترزبورگ از تمدید قراردادش با این تیم اطلاع داد.

سماک: قراردادم را با زنیت تمدید می کنم ، بازیکنانم بسیار بی حوصله شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Matchtv روسیه، سرگئی سماک درباره سرنوشت همکاری اش با تیم زنیت سن پترزبورگ برای فصل آینده گفت: من هم شرایطی مشابه بعضی از بازیکنان زنیت به خاطر شیوع ویروس کرونا در بحث قراردادم دارم. پیش از دوران قرنطینه با الکساندر مدودف (رئیس زنیت) ملاقات و پیشنهاد تمدید قرارداد را به صورت مکتوب دریافت کردم. البته پرسش هایی دارم که همچنان روی آنها کار می کنیم. البته هیچ مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد.

سرمربی یاران سردار آزمون درباره تمرینات بازیکنانش در دوران شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی گفت: اکنون با شرایط ایجاد شده کنار آمدیم. 2 هفته نخست در خانه ماندیم که خیلی سخت بود. در این شرایط نیازی نیست که به صورت ویژه با همه بازیکنان تماس بگیرید و از آنها حمایت کنید. آنها جدی بودن شرایط را درک می نمایند. سعی می کنیم آخرین اطلاعات درباره شروع رقابت ها و شرایط جامعه را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. روزانه به وسیله ویدئو کنفرانس تمرین می کنیم. البته باید بگویم که بازیکنان زنیت اکنون بسیار بی حوصله هستند و در انتظار شروع تمرینات حداقل به صورت انفرادی در زمین به سر می برند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89050

به "سماک: قراردادم را با زنیت تمدید می کنم ، بازیکنانم بسیار بی حوصله شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سماک: قراردادم را با زنیت تمدید می کنم ، بازیکنانم بسیار بی حوصله شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید