شروع عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی شهرستان خنداب

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از آغاز عملیات ساخت بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

شروع عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی شهرستان خنداب

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، احمد میرزایی امروز 21 تیر 1400 با اعلام این خبر گفت: این بازارچه با 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل چرخه تولید صنایع دستی شهرستان خنداب احداث خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب با بیان اینکه ساخت این بازارچه از مصوبات سفر دکتر مونسان به استان مرکزی بوده است، افزود: این بازارچه در منطقه تجاری و پرتردد شهرستان احداث شده که با هدف حمایت از تولیدکنندگان و اشتغالزایی چرخه تولیدات صنایع دستی به زودی راه اندازی خواهد شد.

میرزایی افزود: پس از اتمام ساخت بازارچه، غرفه های آن در اختیار هنرمندان قرار می گیرد که با توجه به موقعیت آن که در مرکز شهر قرار گرفته است، شاهد جهش خوبی در فروش تولیدات صنایع دستی این شهرستان خواهیم بود.

او گفت: صنایع دستی به نام یک هنر ماندگار و با اصالت رمز ماندگاری و پویایی فرهنگ و اقتصاد کشور در فرایند جهانی شدن به تعداد می رود و از بعد فرهنگی هم به دلیل منحصر به فرد بودن در منطقه ها مختلف کشور بخشی از صنعت گردشگری است. ازین رو بازارچه صنایع دستی شهرستان با هدف معرفی صنایع دستی شهرستان و همچنین بالا رفتن سرانه اشتغال و بهبود شرایط مالی مردم منطقه در 8 غرفه و اشتغال پیش بینی شده برای 16 نفر احداث خواهد شد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 152412

به "شروع عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی شهرستان خنداب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی شهرستان خنداب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید