صفوف گوشت قرمز برچیده می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر جهاد کشاورزی از تصمیم این وزارتخانه برای عرضه هدفمند گوشت قرمز به گروه های هدف اطلاع داد و اظهار کرد: با این کار صفوف ایجاد شده برچیده می گردد.

صفوف گوشت قرمز برچیده می گردد

به گزارش ایسنا، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 24 بهمن ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت بازار گوشت قرمز در کشور، اظهار کرد: تصمیمی اتخاذ شده است تا گوشت قرمز به صورت هدفمند توزیع گردد تا با این کار بتوانیم جلوی نشتی که در گوشه و کنار بازار وجود داشت را بگیریم. وقتی گوشت به صورت هدفمند توزیع گردد و در اختیار گروه های هدف قرار بگیرد، صفوفی که در این بخش به ویژه بخش گوشت منجمد ایجاد شده است برچیده خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قرار بر این شد تا گوشت هایی که وارد می شوند به صورت هدفمند و با همکاری وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار در اختیار گروه های هدف قرار بگیرند و دیگر به صورت پراکنده توزیع نشوند.

وزیر جهاد کشاورزی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان این که در حال حاضر 30 هزار تن گوشت در بنادر و سردخانه های کشور موجود است و روند واردات گوشت همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشتارگاه های کشور فعال شده اند و قراردادهایی نیز با بخش های خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام منعقد شده است. امیدواریم با اتخاذ این راهکارها آرام آرام به قیمت تعادلی در بخش گوشت برسیم.

حجتی در ادامه اظهاراتش با ابراز امیدواری از نتیجه بخش بودن سیاست های اتخاذ شده، یادآور شد: امیدواریم که با توزیع هدفمند گوشت بخشی از تقاضا در این زمینه به ویژه تقاضای آنهایی که درآمد ثابت دارند را تأمین کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره واگذاری مسئولیت تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: مسئولیت واگذار شده به وزارت جهاد کشاورزی مربوط به بخش میوه های سیب و پرتقال است که به لطف خدا این احتیاج در حال حاضر تأمین شده است. در دی ماه سیب مورد احتیاج شب عید خریداری و به کلیه استان ها ارسال شد. بخشی از احتیاج پرتقال نیز خریداری شده است و به استان ها منتقل شده است و ان شاء الله تا انتها ماه جاری به تمام احتیاج در بخش پرتقال تأمین و به استان ها ارسال می گردد.

وزیر جهاد کشاورزی، گفت : در زمان مقرری که هر ساله از سوی سازمان تنظیم بازار اعلام می گردد، ان شاء الله عرضه میوه های شب عید شروع و این میوه ها در اختیار همگان قرار می گیرد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12635

به "صفوف گوشت قرمز برچیده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفوف گوشت قرمز برچیده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید