فرکی: مقابل تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رویم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تراکتورسازی تیمی قابل احترام است.

فرکی: مقابل تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رویم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: خوشحالم که برای دومین بار در نیم فصل دوم در خدمت دوستان هستم. ما ابتدا با ماشین سازی دیدار کردیم و این بار با تراکتورسازی بازی داریم. تراکتورسازی تیمی قابل احترام است و امیدوارم بازی فردا دیداری خوب و تماشاگرپسندی باشد.

وی اضافه کرد: پیش از این گفته بودم برابر همه تیم ها مهم ترین هدف و انگیزه مان این است که بازی خوب و زیبا ارائه دهیم تا تماشاگران لذت ببرند، چرا که تماشاگران در سرما و گرما وقت می گذارند و قابل احترام هستند. حیف است کسی که وقت می گذارد، از بازی لذت نبرد. فوتبال ورزشی است که پیش بینی نتیجه آن ممکن نیست، اما هدف مان رسیدن به پیروزی است. شرایط پیکان را می دانید، عمده ترین مشکل ما این است که اتفاقاتی افتاده که خودتان آن را می دانید. پیکان باید روی پای خودش بایستد. این هدف اصلی ماست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از زمانی که مسئولیت پیکان را برعهده گرفتم، دو بازی اول را واگذار کردیم و سپس شرایط خوبی داشتیم. در دو بازی اخیر اتفاقاتی افتاده که برای ما خوشایند نبوده است. تراکتورسازی در کورس قهرمانی به همراه پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تاحدودی پدیده می جنگد. چیزی که در اولویت ما واقع شده است، خود ما هستیم. باید کوشش کنیم در 5 هفته خاتمهی، نتایجی بگیریم که شراط خودمان را بهتر کنیم. وقتی این هدف را داریم، دیگر چیزی مهم نیست. این نتیجه دریافت چه داخل خانه، چه خارج از خانه و چه برابر صدرنشین یا تیم های پایین جدول باید انجام گردد. دست ما هر چقدر پرتر باشد، بهتر است، یعنی سه امتیاز اولویت اصلی و سپس یک امتیاز در اولویت بعدی است.

فرکی توضیح داد: برای حریف مان احترام قائل هستیم، اما برای پیروزی به اینجا آمده ایم و هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد. اتفاقات بازی نشان می دهد که در خاتمه چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. ما چهار دروازه بان و 25 بازیکن داریم که در نهایت 20 بازیکن برای بازی انتخاب خواهیم کرد. بازیکنی داشتیم که جزو 20 نفر قرار نگرفته، اما در دیدار بعدی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. معنایش این است که همه در یک سطح هستند. برای من تیم اصلی ملاک است، اما 29 نفر در یک راستا حرکت می نمایند.

سرمربی پیکان ادامه داد: در عین حال که به همه بازیکنانم احتیاج دارم، اما در هر تیمی مشکل و اختلافاتی بوجود می آید و برخوردهایی صورت می گیرد. این برخوردها با بازیکنان محبت آمیز است و آنها باید با تیم خودشان را هماهنگ نمایند. ما مخلص بازیکنانی هستیم که در تیم حضور دارند، اما در کوشش هستیم اتفاقات خوب در تیم بیفتد. ما یک مشکل درون خانوادگی داریم که در همه تیم ها دیده می گردد. با توجه به اینکه ما به عنوان مربی و پدر خانواده همه راه ها را طی نموده و به این نتیجه می رسیم که اولویت تیم باشد.

وی در رابطه با شکست های اخیر تیمش مطرح نمود: عملکرد ما متفاوت بوده است. هنوز چیزی که دلخواه من است، اتفاق نیفتاده است. برای کسب موفقیت همه باید در یک راستا باشند. فرهنگ ما کمی احساسی است و یکدل بودن باعث می گردد که نتیجه بگیریم، مثل بازی ایران و استرالیا در گذشته. نمی توانیم خودمان را با 5 تیم اول مقایسه کنیم، اما به بازیکنانم اعتقاد دارم و می دانم آنها خوب هستند. اگر در راستا رفاقت و یکدلی قرار بگیریم، می توانیم نتایج خوبی رقم بزنیم. پیروز شدن در بازی ها، می تواند به رفاقت تیم یاری کند. در بازی با سپیدرود دو بر صفر جلو بودیم، اما اشتباه نموده و گل دریافت کردیم. پس از آن چند موقعیت داشتیم و استفاده نکردیم. اگر امتیازاتی که از دست دادیم را گرفته بودیم، اکنون شرایط متفاوتی داشتیم. در بازی های مان دقایقی گل خوردیم که راه برگشت نداشتیم.

سرمربی پیکان اعلام کرد: در بازی با سایپا حق مان شکست 3 بر یک نبود. موقعیت هایی داشتیم که به خاطر بدشانسی و عدم تمرکز تبدیل به گل نشدند. می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم، اما امیدوارم نتایجی بگیریم که از نظر جدولی خیال مان را راحت کنیم. باید در چارچوب شرایط مان و هزینه هایی که می کنیم، خودمان را بسنجیم. تماشاگران انگیزه زیادی برای یاری به تیم شان هستند. قبلا یک دربی برگزار کردیم که 200 تماشاگر هم نداشتیم و اسم آن را دربی سکوت گذاشتیم. تیم های مثل نفت مسجدسلیمان، سپیدرود و نساجی طرفداران خودشان را دارند و جای خوشحالی است و دوست دارم تیم های که طرفدار دارند، در لیگ برتر باشند، اما ما تیم های مرکزی هستیم که طرفداران زیادی نداریم. با این حال، کوشش می کنیم صندلی خوبی در جدول داشته باشیم.

ادامه دارد...

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20025

به "فرکی: مقابل تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: مقابل تراکتورسازی برای پیروزی به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید