فریده شجاعی: پول جذب مربی خارجی برای بسکتبال بانوان نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: پول کافی برای جذب مربی خارجی نداریم، مربی ایرانی مقیم آمریکا یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی بسکتبال بانوان است.

فریده شجاعی: پول جذب مربی خارجی برای بسکتبال بانوان نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فریده شجاعی درباره موضوع درگیری دو تیم هیرو و پالایش نفت آبادان در هفته هشتم سوپر لیگ بسکتبال بانوان در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان دو تیم در جلسه کمیته انضباطی حضور داشتند. هرکدام آنها شکواییه خود را مطرح نمودند. روز شنبه نتیجه نهایی را درخصوص این موضوع اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم کمیته انضباطی عادلانه قضاوت نموده و این رای به ضرر بسکتبال بانوان نباشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: اردوهای تیم ملی بسکتبال سه در سه در دو بخش زیر 23 سال و بزرگسالان از 23 دی ماه آغاز می گردد. 22 بازیکن را به اردوها دعوت نموده ایم. این تیم خود را برای حضور در رقابت های جهانی خرداد ماه سال آینده آماده می نماید.

شجاعی اشاره ای نیز به بسکتبال 5 نفره داشت و دراین باره گفت: اردوهای تیم ملی بسکتبال 5 نفره را نیز به زودی آغاز خواهیم کرد. از بازیکنانی که در بسکتبال سه در سه حضور دارند نیز در این تیم استفاده می کنیم.

وی مطرح نمود: خیلی دوست داشتم مربی خارجی برای تیم ملی بسکتبال جذب کنیم اما شرایط مالی فدراسیون به شکلی نیست که مربی خارجی استخدام کنیم.

شجاعی توضیح داد: گزینه راهنمایی تیم ملی بزرگسالان را انتخاب کردم اما چند گزینه دیگر اضافه شد تا کمیته فنی با آنالیز رزومه تک تک مربیان به انتخاب نهایی برسد.

وی گفت: امکان دارد از مربیان ایرانی که در خارج از کشور حضور دارند استفاده کنیم. متشرعه ای یکی از مربیان باسابقه کشورمان که هم اکنون در آمریکا حضور دارد نیز یکی از گزینه های ما به شما می رود. البته وی در آمریکا مربی است و هنوز صد در صد درباره حضور او مطمئن نیستیم.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9531

به "فریده شجاعی: پول جذب مربی خارجی برای بسکتبال بانوان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریده شجاعی: پول جذب مربی خارجی برای بسکتبال بانوان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید