فوتبال دنیا، سانتیاگو سولاری: صحبت های آسنسیو؟ فقط برای حرف هایی که در زمین بازی می زند اهمیت قائلم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات اخیر هافبک اسپانیایی این تیم که با طعنه درباره کم بودن دقایق حضورش در ترکیب اصلی سخن گفت، پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، سانتیاگو سولاری: صحبت های آسنسیو؟ فقط برای حرف هایی که در زمین بازی می زند اهمیت قائلم

به گزارش خبرنگاران، چند روز پیش مارکو آسنسیو در مصاحبه ای گفت که بازیکنان باتجربه تری از او در رئال مادرید حضور دارند و اینکه او مشخص نمی کند که در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا نه. حرف های او بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و به سبب آن شایعاتی هم درباره آینده اش شکل گرفت. حتی با وجود مصاحبه ای دیگر از آسنسیو برای شفاف سازی درباره اظهاراتش و اینکه سوء تفاهم هایی اجرا شده است، جنجال ها درباره این موضوع ادامه دارد.

سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه فردا (شنبه) تیمش مقابل ایبار از هفته سیزدهم لالیگا گفت: تنها آن بخش از حرف های بازیکنان برای من اهمیت دارد که آن در زمین بازی می زنند. در مورد این موضوع که چه کسی در رئال مادرید فرمانده است هم باید بگویم که همه ما فرماندهان این تیم تیم هستیم. طرفداران، رئیس، کادر فنی، بازیکنان پزشکان و.... فوتبال دنیا| افشاگری رئیس فدراسیون فوتبال هلند درباره تهدید یوفا از سوی رئال مادرید

سرمربی جدید کهکشانی ها که دو هفته پیش به سرمربی قطعی این تیم و جانشین رسمی خولن لوپتگی تبدیل شد، در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر نتایج خوبش در 4 بازی اخیر (4 پیروزی) می تواند زین الدین زیدانی جدید باشد، مطرح نمود: بابت این مسئولیت بزرگ و زیبا بسیار هیجان زده ام. زیدان را نمی توان با هیچ شخص دیگری مقایسه کرد. او یک اسطوره است. او در سطحی فوق العاده بازی کرد و یک بازیکن منحصر به فرد بود که خوشبختانه من این شانس را داشتم که در کنارش بازی کنم. من آمار دقیق ندارم اما فکر می کنم که زیدان احتمالاً موفق ترین سرمربی تاریخ رئال مادرید باشد. من اما شخصیت او را به عنوان یک انسان هم تحسین می کنم.

رئال مادرید شنبه از ساعت 15:30 به وقت تهران میهمان ایبار خواهد بود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6955

به "فوتبال دنیا، سانتیاگو سولاری: صحبت های آسنسیو؟ فقط برای حرف هایی که در زمین بازی می زند اهمیت قائلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سانتیاگو سولاری: صحبت های آسنسیو؟ فقط برای حرف هایی که در زمین بازی می زند اهمیت قائلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید