فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد

به گزارش مجله سرگرمی، فیفا مجبور به پرداخت غرامت به باشگاه بارسلونا به خاطر مصدومیت عثمان دمبله خواهد بود.

فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های یورو 2020 به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله به اتمام رسید و او بعد از تنها 30 دقیقه حضور در میدان در ملاقات مقابل مجارستان دچار آسیب دیدگی شد. دییشب باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای خبر از مصدومیت طولانی مدت عثمان دمبله و احتیاج او به عمل جراحی داد و بدین ترتیب رونالد کومان در ماه های ابتدایی فصل بعد قادر به استفاده از این وینگر جوان و فرانسوی نخواهد بود.

عثمان دمبله در یک تورنمنت بین المللی آسیب دیده و همین اتفاق فیفا را مجبور به پرداخت خسارت به باشگاه بارسلونا می نماید. به نظر می رسد ستاره جوان و فرانسوی بین سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود و بعید است بارسلونا حداقل تا انتها ماه سپتامبر قادر به استفاده از عثمان دمبله باشد.

در واقع این قانون در فیفا تصویب شده که در صورتی که یک بازیکن در تورنمنت های تحت راهنمایی این نهاد یا نهاد تصمیم گیرنده در قاره های دیگر مانند یوفا مصدوم گردد، آنها باید مبلغی را به اسم غرامت به باشگاه های خسارت خورده پرداخت نمایند. البته این رقم هنوز به صورت دقیق مشحص نشده، اما به هر حال در این اوضاع بغرنج اقتصادی می تواند به باشگاه بارسلونا یاری بکند. قرارداد عثمان دمبله در انتها فصل بعد با بارسلونا تمام می گردد و این مصدومیت های مکرر ممکن است باشگاه اسپانیایی را از کوشش برای تمدید قرارداد با دمبله منصرف بسازد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149867

به "فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا به بارسلونا غرامت خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید