نظمی: صبح امروز از فدراسیون مجوز ثبت قراردادها را گرفتیم، فقط دو سه پرونده مانده است که به آنها اعتراض داریم

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت: پس از پرداخت بیشتر بدهی های داخلی صبح امروز از فدراسیون فوتبال مجوز ثبت قراردادها را دریافت کردیم.

نظمی: صبح امروز از فدراسیون مجوز ثبت قراردادها را گرفتیم، فقط دو سه پرونده مانده است که به آنها اعتراض داریم

جمشید نظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره ثبت قرارداد بازیکنان تراکتور و حل مشکل سرخپوشان تبریزی پس از چندین ماه گفت: به نظرم زنوزی به عنوان بخش خصوصی در این شرایط اقتصادی کشور فداکاری و تمام مطالبات باشگاه را طبق وعده ای که داده بود، پرداخت کرد. وقفه ای هم که به وجود آمد و باعث شد هفته اول لیگ را از دست بدهیم، به دلیل عدم اعلام وصول مطالبات از سوی میمبلا و مازولا بود. در هر صورت به امید خدا قرارداد بازیکنان ثبت شد و بچه ها به بازی دوم خواهند رسید تا دست سرمربی هم بازتر باشد.

وی در واکنش به این موضوع که تراکتور در هفته نخست به دلیل کمبود بازیکن با چهار گل از گل گهر شکست خورد، عنوان کرد: همانطور که گفتم متأسفانه نامه اعلام وصول میمبلا و مازولا 9 روز طول کشید تا به دست ما برسد. ما پیش بینی کرده بودیم این اتفاق در نهایت دو یا سه نهایت بیفتد، اما این اتفاق رخ نداد و باعث شد هفته اول را از دست بدهیم. به هر حال همیشه هفته های اول تیم ها نوسان دارند و ان شاءالله از هفته دوم تیم را کامل در اختیار خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد فرایند پرداخت بدهی های داخلی و کسب مجوز برای ثبت قراردادها توضیح داد: بیشتر مطالبات داخلی ها را پرداخت کردیم و فقط دو سه پفراینده مانده بود که برای پرداخت آنها هم فرصت گرفتیم. با توجه به حجم بالای مطالبات پرداختی، به نظرم کار بزرگی انجام شده است. البته باید بگویم ما به چند پفراینده داخلی نیز هنوز اعتراض داریم که آنها را پیگیری خواهیم کرد. با این وجود طی مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال داشتیم در نهایت صبح امروز مجوز ثبت قراردادها را دریافت کردیم.

نظمی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی پیش پرداخت بازیکنان نو نیز پرداخت خواهد شد، گفت: قول دادیم به زودی این اتفاق هم رخ دهد. تا الان تمرکزمان روی پرداخت مطالبات بود و ان شاءالله به زودی به بازیکنان هم پول خواهیم داد.

وی در انتها یادآور شد: فکر می کنم دغدغه اصلی هواداران با ثبت قراردادها مرتفع شده باشد و فقط نتیجه گیری می ماند که ان شاءالله تیم هم نتایج خوبی به دست خواهد آورد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163356

به "نظمی: صبح امروز از فدراسیون مجوز ثبت قراردادها را گرفتیم، فقط دو سه پرونده مانده است که به آنها اعتراض داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظمی: صبح امروز از فدراسیون مجوز ثبت قراردادها را گرفتیم، فقط دو سه پرونده مانده است که به آنها اعتراض داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید