نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می&zwnjشود

به گزارش مجله سرگرمی، بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت FCC ثبت شده است، نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می گردد که یک مدل از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند.

نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می&zwnjشود

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت،امروز اطلاعات نوکیا 5.4 در وب سایت کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) ثبت شد. در این اطلاعات به ظاهر گوشی و یک سری ویژگی های جدید اشاره شده است. نوکیا 5.4 بسیار شبیه نوکیا 3.4 به نظر می رسد. ماژول دوربین پشت این گوشی به صورت دایره ای طراحی شده و حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی و زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

در اطلاعات منتشرشده به دو مدل گوشی اشاره شده است؛ یکی با شماره مدل TA-1340 شناخته می گردد و گوشی دیگر با شماره مدل TA-1333. هر دوی این گوشی ها نوکیا 5.4 خواهند بود که یک مدل ارزان تر است و به احتمال زیاد از 5G پشتیبانی نمی نماید.

یک مدل نوکیا 5.4 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و دیگری از باتری 4080 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. انتظار می رود مدل TA-1340 ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد. بر اساس تصاویر منتشرشده، نوکیا 5.4 از دو سیم کارت پشتیبانی می نماید و می توان هم زمان کارت حافظه روی آن قرار داد. این گوشی به وسیله پورت USB-C شارژ می گردد.

معین شده که نوکیا 5.4 از سه دوربین پشت برخوردار است و دوربین جلو به صورت حفره ای روی صفحه نمایش واقع شده است. این گوشی دکمه مخصوص برای گوگل اسیستنت دارد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123267

به "نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 5.4 در دو مدل راهی بازار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید