نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه انتقال پادگان 06 را عملی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر نقش کمیته های ماده پنج در مدیریت شهری، گفت: حاکم شدن نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه، یاری کرد تا بتوانیم این مدل توافق را در شورای عالی شهرسازی برای اولین بار به تصویب برسانیم. انتقال پادگان 06 در این دوره به شورای عالی شهرسازی و معماری که پایان ما را به این توافق نائل کرد.

نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه انتقال پادگان 06 را عملی کرد

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آئین شروع عملیات احداث بوستان عظیم ارتش، این اقدام عظیم را مرهون عنایت و نگاه ژرف و بلند رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این رویه و طرز تفکر، می تواند ما را در ادامه راستا یاری کند.

وی ایجاد روحیه تعاملی بین شورای شهر، شهرداری تهران و شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را نکته قابل توجه در این پروژه دانست و اضافه کرد: این نگاه باعث شد تا پس از یک وقفه 10 ساله، انتقال پادگان 06 در راستا مشخص تکلیف قرار گیرد.

اسلامی با بیان اینکه اگر نگاه های گذشته و سختی بر مذاکرات حاکم بود، ما قطعاً نمی توانستیم به جمع بندی برسیم، مطرح کرد: به موجب قانون، ارتش باید سهمی از این انتقال داشته باشد و بخشی نیز در اختیار شهرداری قرار گرفته است که می تواند خدمات عظیمی را به شهر و شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: در سرمایه گذاری این پروژه نیز، بحث 30 به 70 رخ داده و ساخت وساز در بخشی که ارتش مالک آن است با حداقل سطح اشغال انجام خواهد شد که این اتفاق می تواند، ضمن ایجاد مجرایی تنفسی در کنار بوستان، یک محیط مسکونی و خدماتی را نیز در مجاورت آن ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این انتقال را به عنوان الگویی پیروز در سایر شهرهای کشور برای خروج پادگان ها از شهرها اجرا خواهیم کرد تا بدین وسیله، فضاهای عمومی را به گونه ای توسعه دهیم تا با کیفیت مؤثر و ماندگار به بهبود کیفیت زندگی شهری بیانجامد.

وی با تأکید بر نقش کمیته های ماده پنج در مدیریت شهری، گفت: حاکم شدن نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه، یاری کرد تا بتوانیم این مدل توافق را در شورای عالی شهرسازی برای اولین بار به تصویب برسانیم. انتقال پادگان 06 در این دوره به شورای عالی شهرسازی و معماری آمد که خاتمه ما را به این توافق نائل کرد.

اسلامی ابراز امیدواری کرد، ارتش بتواند، ساخت وساز را در بخش مربوط به خود در قالب یک پروِژه منسجم و زمان بندی شده به اجرا درآورد.

4129/

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94089

به "نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه انتقال پادگان 06 را عملی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه برد-برد بر اساس احتیاج جامعه انتقال پادگان 06 را عملی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید