نیکلاس مادورو تصمیم خصمانه وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا علیه دولت قانونی این کشور در مورد ارسال 150 میلیون دلار از دارایی های کاراکس به خوان گوایدو را محکوم کرد.

نیکلاس مادورو تصمیم خصمانه وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کرد

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی تلویزیونی در این خصوص گفت که نیروهای مخالف دولت به باندهای گانگستری تبدیل شده اند و آن ها نیز زمین بازی سیاست را رها نموده اند تا خود را وقف اخاذی و کلاهبرداری نمایند.

نیکلاس مادورو در ادامه تأکید کرد که خوان گوایدو و نزدیکانش از این دارایی ها برای تداوم بی ثبات کردن ونزوئلا استفاده خواهند کرد در حالی که این مبالغ بلوکه شده در کشورهای دیگر، متعلق به مردم ونزوئلا هستند و باید صرف تهیه دارو، مواد خوراکی و منابع صعنتی شوند.

آمریکا و متحدانش ریاست جمهوری خودخوانده خوان گوایدو سرنموده شورشیان ونزوئلا را به رسمیت می شناسند حال آنکه شمار زیادی از کشورها از جمله ایران، ترکیه، روسیه، سوریه، چین و … همچنان با دولت مشروع مادورو در تعامل هستند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز بهمن ماه سال گذشته اعلام کردند که دیگر خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت نمی شناسد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، 27 عضو اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای در این خصوص اعلام کردند: علیرغم آنکه گوایدو را یک طرف مذاکره دارای امتیاز به شمار می آوریم، اما از این پس وی را رئیس جمهور موقت ونزوئلا نمی دانیم.

لازم به ذکر است که چندی پیش و همزمان با شروع به کار مجلس جدید، خوان گوایدو سرنموده شورشیان ونزوئلا نیز که در دور قبل ریاست مجلس را به عهده داشت؛ از مقام خود خلع شد.

این در حالی است که گوایدو و طرفدارانش شرکت در انتخابات مجلسی که ماه دسامبر گذشته برگزار گردید را تحریم نموده و گفته بودند با تمدید طول دوره مجلس قبلی، به کار خود ادامه می دهند.

گوایدو از حمایت آمریکا برخوردار است و خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا تلقی می نماید!

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141958

به "نیکلاس مادورو تصمیم خصمانه وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکلاس مادورو تصمیم خصمانه وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید