هواوی P30 پرو New Edition با پشتیبانی از سرویس گوگل راهی بازار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اینطور که گفته می گردد، گوشی جدیدی تحت عنوان هواوی P30 پرو New Edition در دست ساخت واقع شده است و جالب تر اینکه این گوشی حتی از سرویس های گوگل نیز بهره می برد.

هواوی P30 پرو New Edition با پشتیبانی از سرویس گوگل راهی بازار می گردد

روز گذشته یک پست تبلیغاتی توسط شعبه آلمان هواوی از گوشی های سری P30 منتشر شد که نشان می داد کاربران با خرید یک گوشی از این سری می توانند به صورت رایگان یک هواوی مدیاپد T3 10 و یک کیس محافظ برای آن نیز دریافت نمایند.

گوشی هایی که کاربران با خرید آن ها می توانستند به این هدیه ها دسترسی داشته باشند شامل P30، P30 لایت، P30 لایت New Edition و P30 پرو می شدند اما در این بین نام عجیبی به چشم خورد و آن هم P30 پرو New Edition بود. محصولی که هنوز رسما معرفی نشده.

هواوی چگونه می خواهد مقام اول بازار موبایل را تصاحب کند؟

محصول جدید به دفعات زیاد در شرایط و ضوابط پست های تبلیغاتی هواوی، وودافون و اوتلو دیده شد. جالب اینجاست که نام این گوشی هم در ابتدا و هم در انتهای لیست گوشی های واجد شرایط ذکر شد تا بدین صورت اگر کسی با نگاه اول تصور کرد اشتباهی اتفاق افتاده، مطمئن گردد که این محصول در دست ساخت قرار گرفته است.

اگر هواوی واقعا قصد داشته باشد P30 پرو New Edition را هم به جمع گوشی های سری P30 اضافه کند، باید انتظار داشته باشیم تفاوت آن با مدل پرو دقیقا مشابه تفاوتی باشد که P30 لایت با P30 لایت New Edition دارد؛ یعنی میزان رم و حافظه بیشتر و مشخصات مشابه دیگر که از مهم ترین آن ها می توان به پشتیبانی از سرویس ها و نرم افزارهای گوگل اشاره نمود.

پست تبلیغاتی در حال حاضر نشان می دهد این محصول از تاریخ 15 مه (26 اردیبهشت) در دسترس قرار خواهد گرفت (دیگر محصولات این سری در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار دارند). از آن جایی که هواوی مدل پرو از این خانواده را با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار کرد، می توان این عضو جدید را اولین گوشی از سری P دانست که از ترکیب 12/1TB بهره می برد.

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ فکر می کنید با شرایط پیش آمده، آیا خرید محصولات هواوی منطقی است؟

مقایسه دوربین هواوی P40 پرو، P30 پرو، گلکسی اس 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

منبع: gsmarena

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89007

به "هواوی P30 پرو New Edition با پشتیبانی از سرویس گوگل راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P30 پرو New Edition با پشتیبانی از سرویس گوگل راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید