پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - نوجوان آمریکایی با صید یک پره ماهی غول پیکر رکورد صید بزرگترین ماهی در دریاچه کیستون را شکست.

پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد

به گزارش خبرنگاران، رکورد صید عظیمترین پره ماهی در دریاچه کیستون به وسیله یک نوجوان آمریکایی شکسته شد. گرانت رادار اهل کانزاس با صید یک پره ماهی 164 پوندی (74 کیلوگرم) این رکورد را به نام خود ثبت کرد. رادار برای جشن اتمام تحصیلات دبیرستان به این دریاچه در نزدیکی تالسا استان اکلاهما برای سرگرمی و ماهیگیری رفته بود.

اداره حفاظت از حیات وحش اکلاهما با اعلام اینکه وزن این پره ماهی 164 پوند است گفت که این یک رکورد نو به تعداد می رود. رکورد قبلی به وسیله ماهیگیری به نام کوری واترز اهل اوچلیت اکلاهما ثبت شده بود. واترز یک پره ماهی 151 پوندی در این دریاچه صید نموده بود.

پس از انتشار این خبر، واترز با انتشار پیامی شکستن رکورد خود و ثبت رکورد نو را به رادار تبریک گفت. اداره حفاظت از حیات وحش اکلاهما تصاویری از رادار را در حالی که با صید خود در کنار راجرز و جرمیا مفورد ایستاده منتشر کرد.

لازم به ذکر است؛ صید این پره ماهی عظیم در حالی خبرساز می گردد که چند ماه پیش هم صید یک ماهی عظیم خاویار در رودخانه ای در آمریکا به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. این ماهی 240 پوندی (108 کیلوگرمی) که تخمین زده شد بیش از 100 سال عمر داشته باشد به وسیله ماموران خدمات شیلات و حیات وحش در رودخانه دیترویت صید شده بود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150545

به "پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پره ماهی غول پیکری که یک نوجوان صید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید