کارت واکسن شرط ورود دانشجویان به کلاس های دانشگاه

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی وزارت علوم اعلام نمود: دانشجویانی که واکسینه نشده اند، نمی توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده نمایند.

کارت واکسن شرط ورود دانشجویان به کلاس های دانشگاه

به گزارش مهر، علی خاکی صدیق درباره ممنوعیت ورود کارکنان، اساتید و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه ها گفت: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها فقط با ارائه کارت واکسن مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود و همه باید واکسینه شده باشند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده باشند نمی توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده نمایند.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان اضافه نمود: آمار واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در حال جمع آوری است، ولی هنوز این آمار تکمیل نشده است.

وی اضافه نمود: بر اساس آخرین آماری که از دانشگاه ها به دست آمده بالای 60 درصد دانشجویان و بالای 90 درصد اساتید واکسینه شده اند.

به گزارش مهر، سازمان استخدامی کشور به تمامی مجموعه ها ابلاغ نموده است که کارمندانی که واکسن نزده اند از اول آبان ماه سال 1400 حق حضور در محل کار را ندارند. بعضی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه خوارزمی نیز در اطلاعیه ای اعلام نموده است، از اول آبان ماه 1400 دورکاری لغو است و حضور کلیه کارکنان اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی الزامیست.

همه کارکنان مکلف به دریافت کارت واکسن بوده و حضور کارکنان اداری در دانشگاه فقط با ارائه کارت واکسن (حداقل یک دوز) امکان پذیر خواهد بود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163644

به "کارت واکسن شرط ورود دانشجویان به کلاس های دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت واکسن شرط ورود دانشجویان به کلاس های دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید