کارگاه کتابت غدیر در قم افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، هم زمان با ایام دهه امامت و در آستانه عید غدیر با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و جمعی از هنرمندان نمایشگاه کارگاه کتابت غدیر در قم افتتاح شد.

کارگاه کتابت غدیر در قم افتتاح شد

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم استفاده از خط را برای انتقال پیغام های فرهنگی مهم ارزیابی کرد و گفت: خط یکی از هنرهای اصیل ایرانی اسلامی است و در شهر قم از صندلی ویژه ای برخوردارست.

مقیمی از جمله دستاوردهایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم را توسعه این هنر عنوان نمود و گفت: آثار فاخری از هنر خوشنویسی هنرمندان قمی فراوری شده است. با توجه به بحران کرونا می خواهیم به وسیله این کارگاه پیغام رسان غدیر باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم یادآور شد: به دنبال فراهم کردن فضایی هستیم برای اینکه مردم بتوانند با مشاهده آثار اساتید خوشنویسی از این هنر فاخر لذت ببرند.

وی اضافه کرد: به همین منظور کارگاه خوشنویسی دهه ولایت و غدیر پیش از فرا رسیدن دهه ولایت در فرهنگسرای خانواده برگزار گردید.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104668

به "کارگاه کتابت غدیر در قم افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه کتابت غدیر در قم افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید