کدام یک از نمایندگان مجلس یازدهم تحصیلات مرتبط با فرهنگ و هنر دارند؟

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه فرایند تدریجی بازگشایی سالن های نمایش، اجرا های سراسر کشور با نمایش های خیابانی همراه خواهد بود که این نمایش ها البته پروتکل های خاصی برای پذیرایی از مخاطبان را در نظر گرفته اند.

کدام یک از نمایندگان مجلس یازدهم تحصیلات مرتبط با فرهنگ و هنر دارند؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سرمایه های عظیمی که ایران اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر دارد، وجه تمایز آن با دیگر کشور های دنیا است. ممکن است امکانات و تجهیزات فرهنگی و هنری قابل مقایسه با امکانات سرزمین های اروپایی نباشد، اما پشتکار هنرمندان ایرانی موجب درخشش آن ها در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا شده است.

در کشوری که بعضی از شهر ها و استان هایش حتی یک سالن سینما ندارند، بازیگران و کارگردانانی رشد می نمایند که نماینده ایران در اسکار می شوند و تور کنسرت خوانندگانی که هر روز از مافیای موسیقی در کشور داد می زنند با استقبال بسیار فراوان در کشور های خارجی روبرو می گردد. در شرایطی که تعداد زیادی از هنرمندان تجسمی ایران هزینه تهیه آتلیه را ندارند، به یک باره آثارشان مارکت های خارجی را تحت تاثیر قرار می دهد و...

با این اوصاف هنرمندان برایشان مهم است که بدانند چه کسانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خواهند بود. برای هنرمندان مهم است که قوانین بعضاً غلط در عرصه کاری شان توسط نمایندگانی متخصص و حاذق تصحیح و یا تعویض گردد.

از این رو میزان تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم را آنالیز کردیم تا اهالی فرهنگ و هنر بدانند که چه تعداد از این عزیزان و با چه تحصیلاتی شایستگی عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس را دارا هستند.

علی رغم اهمیت حوزه فرهنگ و هنر در کشور، کمیسیون فرهنگی در هر دوره خلوت ترین و بعضاً کم تحرک ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی بوده است.

حال باید ببینیم که از بین این نمایندگان با تحصیلات فرهنگی، چند درصد آن ها مایل به عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم هستنند؟

البته تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم مانند سید مصطفی آقامیرسلیم و مرتضی آقاتهرانی هم که تحصیلات فرهنگی ندارند، پیش تر سابقه حضور جدی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا رئیس کمیسیون فرهنگی را داشته اند.

انتظار می رود با تشکیل کمیسیون تخصصی فرهنگی از افراد دلسوز، مسائل و قوانین نا به جای این عرصه تا حدودی کاهش یافته و رو به بهبود برود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95037

به "کدام یک از نمایندگان مجلس یازدهم تحصیلات مرتبط با فرهنگ و هنر دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام یک از نمایندگان مجلس یازدهم تحصیلات مرتبط با فرهنگ و هنر دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید