کشف یک تمساح در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از کشف و ضبط تعداد زیادی گونه های حیات وحش در بازار خرید و فروش آبزیان نواب از جمله یک تمساح اطلاع داد.

کشف یک تمساح در تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست تهران، مسعود زندی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت این اداره حین گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران پیروز به کشف و ضبط 8 لاکپشت گوش قرمز، 5 بلبل خرما، 6 کبوتر چاهی، یک تمساح، 2 ایگوانا و یک لاکپشت سفید چینی لاک نرم شدند.

وی با بیان اینکه بعضی از این گونه ها با توجه به شرایط مطلوب برای رهاسازی در زیستگاه های طبیعی تهران رهاسازی شدند، اظهار کرد: بقیه گونه های کشف شده جهت انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شدند.

زندی در ادامه به گشت و پایش مستمر ماموران اجرایی در مناطق تحت مدیریت تهران اشاره نمود و اضافه کرد: در انتها هفته گذشته ماموران حین گشت زنی در ارتفاعات شمال تهران نیز پیروز به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به همراه 4 فشنگ شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی به ویژه در ایام انتهای سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای 1540 به محیط زیست اطلاع دهند.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71770

به "کشف یک تمساح در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک تمساح در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید