کیت وینسلت از خاتمه بندی سریال میر از ایست تاون باخبر نبود

به گزارش مجله سرگرمی، کیت وینسلت، بازیگر برنده جوایز مختلف، نقش اصلی سریال مهیج و جنایی میر از ایست تاون بود و به تازگی بیان نموده است که وقتی تصمیم گرفت در این مجموعه بازی کند از نحوه انتها یافتن آن، خبر نداشت.

کیت وینسلت از خاتمه بندی سریال میر از ایست تاون باخبر نبود

سریال میر از ایست تاون در 18 آوریل به نمایش عایدی و به سرعت تبدیل به برنامه ای پیروزیت آمیز برای اچ بی او شد، تا جایی که قسمت آخر آن، پربیننده ترین قسمت تاریخ اچ بی او مکس است. هر 7 قسمت این سریال به وسیله برد اینگلزبی نوشته شده است و کارگردانی آن را کریگ زوبل بر عهده داشت. این مجموعه هم نظر منتقدان را جلب کرد و هم از نظر اقتصادی، پیروز بود و علاوه بر آن، توانست به 16 نامزدی امی برسد.

وینسلت نقش اصلی را به اسم یک کارآگاه پلیس در ایست تاون بازی می کرد که یک شهر کوچک در استان پنسیلوانیا است. در این مجموعه، میر به همراه کارآگاه کالین زیبل (ایوان پیترز) باید راز قتل مادر جوان ارین مک منامین با بازی کیلی اسپنی را حل نماید. او هم چنین در حال تحقیق بر روی پفراینده مفقود شدن یک زن جوان محلی دیگر است و هم زمان در کوشش است تا بتواند حضانت نوه اش را به دست آورد. در این سریال، جولیان نیکلسون، انگوری رایس، دیوید دنمن، گای پیرس و ژان اسمارت هم بازی کردند. بینندگان در هر قسمت در خصوص هویت قاتل، حدس های مختلفی می زدند، زیرا تعداد مظنونان، فراوان و دامنه تحقیقات میر، بسیار گسترده بود. محبوبیت سریال و لهجه بسیار خاص شخصیت های آن، حتی باعث شد تا در دیگر برنامه های تلویزیونی هم در خصوص آن صحبت گردد.

بر اساس نشریه ددلاین، وینسلت پس از خواندن داستان دو قسمت اول و بدون آگاهی از نتیجه سریال ، برای بازی در آن قرارداد امضا کرد. او مطمئن بود که می خواهد بخشی از این داستان باورنکردنی باشد. وینسلت هم چنین اسم نموده بود که در فرایند ساخت مجموعه، باید تمام اسرار آن محفوظ باقی می ماند.

او گفت: من نمی دانستم که سریال چگونه قرار است انتها یابد. این اتفاق، واقعا فوق العاده بود، زیرا برد (اینگلزبی) امیدوار بود که بتواند از واکنش من نسبت به فیلم نامه الگوبرداری کند و حدس بزند که هواداران چه واکنشی نشان می دهند. حس خاصی در هر قسمت پابرجا بود و برای مثال، بعد از برخی از بخش ها، به نظر می رسید که سریال، چیزی کم دارد و با مشورت یک دیگر، قسمتی را به فیلم نامه اضافه می کردیم. من در ابتدا، دو قسمت اول را خواندم و منتظر ماندم تا بقیه داستان را برایم ارسال نمایند. در کل، فرایند فراوری، فوق العاده هیجان انگیز بود. علاوه بر این ها، ترسیده بودم و نمی دانستم که چگونه می توانم نقش این زن پیچیده را بازی کنم که روی کاغذ و از نظر عملکرد، ظاهر و احساسات، اصلا شبیه من نیست.

متن دو قسمت اول آن قدر مجذوب کننده بود که می دانستم قرار است در پروژه ای هیجان انگیز کار کنم. ما باید از فاش شدن اسرار و داستان فیلم نامه خودداری می کردیم. من شخصا جلوی هر کس را که وسوسه می شد داستان را برای دیگران تعریف کند، می گرفتم.

وینسلت هم چنین شرح داد که جامعه پیرامون میر، بسیار شبیه جایی است که او در آن، عظیم شده است اما هرگز تجربه بازی به جای چنین شخصیتی را نداشته است. اینگلزبی در خصوص احتمال پخش فصل دوم سریال گفته بود که آن ها در کوشش هستند تا بتوانند آن را بسازند. وینسلت گفت که اگر تیم نویسندگان بتواند داستان مناسبی پیدا کند که به مقدار فصل اول تفکر برانگیز باشد و مخاطب را کنجکاو کند، علاقمند است تا در ادامه سریال حضور داشته باشد اما هم چنین گفت که بازی در این نقش، عواقبی برای او داشته است که شاید مایل به ادامه نباشد.

داستان پردازی پیچیده و شگفت انگیز میر از ایست تاون، از همان قسمت اول، بینندگان را مجذوب خود کرد، بنابراین تعجب آور نیست که وینسلت حتی بدون اطلاع از انتها آن، جذب داستان شد. تماشاگران بدون شک مشتاق تماشا قسمت های بیشتری از این سریال هستند اما تیم پشت سریال، تنها در صورتی علاقه مند در پی کردن داستان است که از درستی فرایند قصه و محکم بودن خط داستانی، مطمئن باشد. زیرا با یک خط داستانی سست و نه چندان قوی، اعتبار فصل اول هم زیر سوال می رود. چه فصل دوم سریال ساخته گردد یا نه، این مجموعه صندلی خود را در تاریخ تلویزیون ثبت نموده است. بازی فوق العاده وینسلت و داستان و کارگردانی عالی اینگلزبی و زوبل، قطعا این سریال را برای مدتی طولانی در فکر بینندگان نگه می دارد.

منبع: screenrant

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155719

به "کیت وینسلت از خاتمه بندی سریال میر از ایست تاون باخبر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت وینسلت از خاتمه بندی سریال میر از ایست تاون باخبر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید