گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران

به گزارش مجله سرگرمی، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال قصد داشت داوید لوئیز مدافع سابق پی اس جی، چلسی و آرسنال را در انتقالات تابستانی جذب کند.

گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تابستان سال جاری رئال دو مدافع ثابت و اصلی خود یعنی سرخیو راموس و رافا واران را از دست داد. راموس پس از 16 سال و به علت اختلاف بر سر تمدید قرارداد از رئال جدا شد و به پی اس جی رفت. واران هم پس از 10 فصل و در حالی که یک سال از قراردادش به جامانده بود، به منچستریونایتد ملحق شد.

رئال پیش از جدایی این دو بازیکن، کار انتقال داوید آلابا را تمام نموده بود و در نهایت کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ترجیح داد روی ناچو و ادر میلیتائو به اسم مدافعان میانی حساب کند و خسوس وایه خو را هم برگرداندند.

طبق ادعای گلوبواسپورته برزیل، کارلو آنچلوتی از سران رئال خواسته بود تا داوید لوئیز که پس از جدایی از آرسنال بازیکن آزاد بود را به خدمت بگیرند. او زمانی که مربی پی اس جی بود، سابقه کار با لوئیز را داشت. گویا کارلتو شخصا هم با مدافع برزیلی تماس گرفته بود.

مشکل اینجا بود که رئال محدودیت جذب بازیکن غیر اتحادیه اروپا داشت و برای جذب لوئیز، باید یکی از برزیلی های رئال(میلیتائو، رودریگو و وینسیوس) این تیم را ترک می کردند.

لوئیز در نهایت چند روز پیش به فلامینگو پیوست و از این پس فوتبالش را در برزیل ادامه خواهد داد. او از اورتون، وستهام، لاتزیو، بنفیکا، مارسی و لیل هم پیشنهاد داشت.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158625

به "گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید