یخچالی: منتظر تماشاگران ایرانی در تهران هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: ما انتظار داریم که در 2 بازی پایانی تیم ایران که در تهران برگزار می گردد، تماشاگران زیادی به سالن بیایند.

یخچالی: منتظر تماشاگران ایرانی در تهران هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، بهنام یخچالی، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران امیدوار است حمایت طرفداران ایرانی در پنجره خاتمهی مسابقات انتخابی جام جهانی 2019، قوی تر از قبل باشد.

یخچالی و جمشیدی از عوامل پیروزی ایران مقابل فیلیپین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019 و کسب هفتمین پیروزی برای ایران بودند.

بهنام یخچالی در این مورد گفت: فیلیپین، تیم بسیار خوبی از نظر حمله است. ما ثابت کردیم اگر بتوانیم این تیم را پس از کسب حدود 70 امتیاز، متوقف کنیم، کار بزرگی انجام داده ایم. ما مثل یک تیم کامل برنده شدیم و فقط یک نفر در شکست دادن فیلیپین دخیل نبود.

ستاره 23 ساله تیم ایران حضور اندک تماشاگران ایرانی در سالن شهر مانیل را برای بازیکنان تیم ملی، بسیار موثر عنوان نمود. او گفت: ما واقعاً عاشق حمایت ایرانی های سالن شهر مانیل هستیم. آنها روحیه ما را تقویت کردند و از آنها سپاسگزاریم.

یخچالی در خاتمه توضیح داد: ما انتظار داریم که در 2 بازی خاتمهی تیم ایران که در تهران برگزار می گردد، تماشاگران زیادی به سالن بیایند. ما نیز کوشش خود را برای کسب پیروزی خواهیم کرد.

تیم ملی ایران روز 2 اسفند به مصاف ژاپن و روز چهارم اسفند به مصاف استرالیا خواهد رفت.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8334

به "یخچالی: منتظر تماشاگران ایرانی در تهران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچالی: منتظر تماشاگران ایرانی در تهران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید