هشدار شورای حقوق بشر فیفا و تهدید به تعلیق فوتبال ایران

به گزارش مجله سرگرمی، چند روزنامه و سایت عربی از هشدار جدی فیفا برای حضور زنان در استادیوم های ایران سخن به میان آوردند.

هشدار شورای حقوق بشر فیفا و تهدید به تعلیق فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، چند رسانه عربی از هشدار جدی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به ایران درباره حضور زنان در استادیوم ها سخن به میان آوردند، این رسانه ها تاکید دارند در صورت عدم حضور بانوان در استادیوم ها، فوتبال ایران به حالت تعلیق در خواهد آمد.

سایت عربی کوره و همچنین سایت الحرة نوشتند که شورای حقوق بشر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به ایران هشدار داده که به زنان اجازه دهند که در استادیوم ها حضور پیدا نمایند در غیر این صورت فیفا را وادار به اعمال تحریم هایی بر فوتبال ایران خواهد نمود.

شورای مشورتی حقوق بشر فیفا از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است که ضرب الاجلی را برای ایران معین کند تا بر اساس آن زمینه حضور بانوان در استادیوم ها بدون هیچ محدودیتی اعمال گردد.

ادعای روزنامه های عربی در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران اخیرا در یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا و یک بازی دوستانه تیم ملی به زنان اجازه داد که به استادیوم بروند. البته در این زمینه هم شائبه های به گوش می رسد و خبر روزنامه های ایرانی که تاکید نموده بود که این حضور دستچین بوده است در رسانه های عربی هم بازتاب داشت.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7136

به "هشدار شورای حقوق بشر فیفا و تهدید به تعلیق فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار شورای حقوق بشر فیفا و تهدید به تعلیق فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید