پاراگوئه میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی 2019

به گزارش مجله سرگرمی، تیم فوتبال ساحلی ایران برای کسب سهمیه جام جهانی 2019 باید در مسابقات قهرمانی آسیا که از 16 الی 26 اسفند امسال در تایلند برگزار می گردد، شرکت کند.

پاراگوئه میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی 2019

به گزارش خبرنگاران ،جام دنیای فوتبال ساحلی در سال 2019 برگزار می گردد.به همین منظور فیفا که پیش از این فرم های درخواست میزبانی را به کلیه فدراسیون های عضو ارسال نموده بود در نهایت در نشست کمیته اجرایی خود که در شهر کیگالی کشور رواندا برگزار گردید،میزبان نهایی این مسابقات را خاطرنشان کرد.

جانی اینفانتینو رییس فیفا در نشست خبری در خاتمه این جلسه ،پاراگوئه را به عنوان میزبان مسابقات جام دنیای فوتبال ساحلی در سال 2019 معرفی کرد. لازم به ذکر است کشورهای باربادوس و استرالیا، دیگر نامزدهای کسب میزبانی این رقابت ها بودند.

تیم فوتبال ساحلی ایران برای کسب سهمیه جام دنیای 2019 باید در مسابقات قهرمانی آسیا که از 16 الی 26 اسفند امسال در تایلند برگزار می گردد، شرکت کند.

جالب اینکه تیم فوتبال ساحلی ایرانی با اینکهی یکی از بهترین های دنیا است تقاضایی در این خصوص نداشت چرا که ظاهرا اصلا شرایط میزبای این رقابت ها را ندارد.

تیم ساحلی در حال حاضر د اردوی آمادگی پرتغال حضور دارد و قرار است تا چند روز دیگر در مسابقات بین قاره ای در اماراات شرکت کند.

3-185

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5255

به "پاراگوئه میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراگوئه میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید